رضا علیزاده رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی :

تلاشگران ذوب آهنی دست مریزاد، همتتان بلند و توان تان روز افزون باد

رضا علیزاده رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی فولاد، متالورژی، ریخته گری و صنایع وابسته (متافو تبریز) در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما گفت : در اذهان همه مردم ایران، برند ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولاد در کشور نهادینه شده است، مجتمع بزرگ صنعتی که از سالیان دور تاکنون مدیران و مهندسین آن در مجموعه های فولادی و معدنی اقصی نقاط کشور منشأ رشد و توسعه محسوب می شوند.

تلاشگران ذوب آهنی دست مریزاد، همتتان بلند و توان تان روز افزون باد
صفحه اقتصاد -

وی افزود : در سالیان دور تولید ریل در کشور آرزویی دست نیافتنی بود و لذا این محصول استراتژیک با هزینه های بسیار زیادی وارد می شد امروز از کنار ریل ملی با افتخار می گویم ، تلاشگران ذوب آهنی دست مریزاد، همتتان بلند و توان تان روز افزون باد.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه  انشاا... در آینده نزدیک به اتفاق اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از این مجتمع عظیم صنعتی و افتخار آفرینی های آن بازدید می کنیم، اظهار داشت :  از چالش ها و محدودیت های ذوب آهن در راستای رشد تولید محصولات ارزش آفرین مطلع هستیم و تلاش می کنیم این دغدغه ها برطرف شود تا ذوب آهن با تمرکز کامل به جهش تولید، در عرصه های مختلف بپردازد.

رضا علیزاده خاطر نشان کرد : صنعت فولاد کشور به عنوان پیشران اقتصاد غیرنفتی نقش بسیار موثری در توسعه کشور دارد و لذا چالش ها  و محدودیت های این صنعت ارزش آفرین را به صورت ویژه در کمیسیون صنایع و معادن مجلس تا حصول نتیجه پیگیری می نماییم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان