همزمان با دهم تیرماه صادر شد؛

پیام تبریک مدیرعامل SKS به مناسبت روز صنعت و معدن

دکتر جواد حاتمی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش؛ فرا رسیدن دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن را به تلاشگران عرصه تولید به‌ویژه مدیران و کارکنان این مجتمع عظیم صنعتی تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل SKS به مناسبت روز صنعت و معدن
صفحه اقتصاد -

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در متن پیام دکتر "جواد حاتمی" چنین آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ درخشان انقلاب اسلامی، شکوفایی و پیشرفت‌های شایسته تحسین کشور در عرصه صنعتی جز در سایه تلاش و اراده پولادین فرزندان صنعتگر این مرز و بوم میسر نبوده است. این شکوفایی و پیشرفت‌ها مرهون مسئولیت‌پذیری، تعهد و تخصص جوانان و سرمایه های انسانی پرتلاش و غیرتمند، مجموعه صنعت و معدن کشور است که با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی‌نظیر خود توانستند در مقابل ظالمانه ترین تحریم ها، دشمنان قد برافراشته و زیرساخت های صنعت و اقتصاد کشور را تا سطح قابل توجهی ارتقاء دهند.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی سالیان اخیر با نگرش حکیمانه، آینده نگرانه و دلسوزانه خود تاکید مضاعفی بر «تولید» داشته اند؛ بخش صنعت ظرفیت ویژه‌ای دارد تا با بهره گیری از منابع و ذخایر عظیم و غنی معدنی و توان مهندسی نیروی انسانی متخصص و فعالان این بخش، آینده ای روشن تر برای جامعه ایران رقم بزند.

اختصاص یک روز با عنوان روز صنعت و معدن، فرصتی مناسب و مغتنم است تا ضمن یادآوری ضرورت‌ها، الزامات و نیازهای صنعتی کشور برای توسعه، نسبت به برداشتن گام های اثر بخش در تحقق «جهش تولید» نیز اهتمام ورزیم. بی‌شک این مهم، زمانی به وقوع خواهد پیوست که به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد کشور، یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه و مدبرانه شود؛ زیرا یقیناً صنعت کشور با تکیه بر توان ملی و بهره‌برداری مناسب از فرصت های رشد و توسعه و با عبور از موانع پیش‌رو و فائق آمدن بر مشکلات، همچنان با شکوفایی روزافزون خود، پایه‌های اقتدار کشور را تحکیم می‌بخشد و این بخش از جمله عوامل مولد اشتغال پایدار و ظرفیتی برای افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه محسوب می شود.

فولاد کاوه جنوب کیش به عنوان پنجاه و پنجمین شرکت برتر ایران و سومین شرکت بزرگ در صنعت فولاد با سهم 7/7 درصدی از تولید بیلت کشور، نقش حیاتی خود را در اقتصاد کشور با سربلندی ایفا نموده و با تعریف طرح ها و پروژه های بزرگ توسعه ای از جمله مدول سوم کارخانه احیاء مستقیم به ظرفیت تجمیعی یک میلیون تن آهن اسفنجی در سال، توسعه پست برق GIS و تکمیل پروژه هایی از قبیل فرآوری سرباره، دفع پساب، احداث تصفیه خانه صنعتی، اقدامات داوطلبانه زیست محیطی و ایفای نقش فعال در حوزه مسئولیت های اجتماعی تلاش دارد با برنامه محوری و تکیه بر توان علمی و عملیاتی سرمایه انسانی پرتلاش و غیرتمند خود با جدیت در مسیر تثبیت، پایداری تولید و عرضه محصول به بازارهای هدف با افزایش مقاصد و حجم صادرات و افزایش فروش، افتخارات سالیان اخیر خود را تداوم بخشد.

اینجانب در پایان ضمن تبریک دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن که روز ارج نهادن دولت و ملت به تلاش جهادگران عرصه صنعت و معدن است؛ امیدوارم ‌روز ملی صنعت و معدن در سال 1403 سرآغاز مسیری آکنده از امید و تلاش برای دستیابی به دستاوردهای جدیدتر باشد و با مشارکت و همدلی یکدیگر بتوانیم به قله های رفیع پیشرفت، عزت و توسعه همه جانبه آنگونه که مقام معظم رهبری (مدضله العالی) در بیان شیوای خود عنوان نمودند، دست یابیم.

دکتر جواد حاتمی

مدیرعامل فولاد کاوه جنوب کیش

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان