حضور شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران

با آغاز فرآیند ارزیابی شرکت های متقاضی در هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری با تقاضای حضور در سطح” اهتمام به کیفیت” بار دیگر توانمندی های این مجموعه را در حوزه مدیریت کیفیت و تعالی سازمانی، در معرض راستی آزمایی قرار داد.

حضور شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران
صفحه اقتصاد -

گروه ارزیابان پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران، روز چهارشنبه ششم تیرماه با حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری عملکرد بخش های مختلف مرتبط با حوزه مدیریت کیفیت در این شرکت را مورد ارزیابی قرار دادند.

حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در ابتدای فرآیند ارزیابی به دستاوردهای این شرکت در حوزه مدیریت کیفیت اشاره نمود و افزود: شرکت ورق خودرو با هدف نقش آفرینی هرچه بیشتر در راستای استقلال و خودکفایی صنعت خودروسازی کشور در حوزه تأمین حداکثری نیاز این صنعت استراتژیک به محصولات گالوانیزه همواره کسب مدارج متعدد تعالی سازمانی را سرلوحه برنامه های کاری خود قرار داده و بهبود مستمر در حوزه مدیریت کیفیت از ضروریات و اولویت های اساسی و کلیدی این شرکت تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست حضور شرکت ورق خودرو چهارمحال در هجدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران نمایانگر عزم جدی این شرکت در راستای تحقق فرهنگ تعالی سازمانی در این مجموعه صنعتی می باشد. وی افزود:شرکت ورق خودرو هم راستا با تحقق اهداف کمی محصولات تولیدی خود ارتقای مستمر سطح کیفی و نهادینه کردن و نیز ترویج راهبرد توسعه کیفیت را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده است.

سپس بهمن مهراد مدیر تکنولوژی شرکت ورق خودرو نیز به گواهینامه ها و استاندارد های متعدد داخلی و بین‌المللی دریافت شده توسط شرکت ورق خودرو اشاره نمود و افزود: شرکت ورق خودرو با برخورداری از جدیدترین استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی و بهره مندی از تکنولوژی روز دنیا توانسته گام های بزرگی را در ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خود بردارد و تلاش برای دریافت،حفظ و به روز آوری گواهینامه های معتبر ملی و بین المللی توسط این شرکت گواه این مدعاست.

سپس حسین اسدی سرارزیاب مرکز پژوهشگاه سازمان ملی استاندارد ایران از حضور در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری ابراز خرسندی نمود و خاطر نشان کرد: شرکت ورق خودرو در بین مجموعه های تولید کننده محصولات گالوانیزه حائزجایگاه ویژه است و گواهینامه‌های دریافتی و اختصاص رتبه اول در بین عرضه کنندگان محصولات کیفی گالوانیزه ونیز دریافت جایزه ۴ستاره تعالی در سال۱۴۰۲نشانگر روند رو به رشد فرآیند توسعه کیفیت در این مجموعه است. وی تأکید کرد تلاش های این شرکت در مسیر رشدپایدار و بهبود مداوم و مستمر مدیریت کیفیت ،ستودنی است.

وی اضافه کرد:جایزه ملی کیفیت موظف است تحقق اهداف کیفی را با الگو قراردادن ارزش های اسلامی در سازمان به عنوان معیار و شاخص اصلی مورد بررسی و ارزیابی قرار دهد. وی رشد تاب آوری وبازیابی تعادل در شرایط بحران و نیز حمایت از ایده های خلاق و نوآور را از دیگر شاخصه های مهم و بنیادین سازمان های توسعه محور و متعالی برشمرد. گفتنی است جایزه ملی کیفیت ایران فرآیندی است که طی آن همه ساله به برترین مجموعه ها و شرکت های متقاضی که در زمینه های ارتقا و بهبود مداوم مدیریت کیفیت فعالیت‌های چشمگیری داشته اند اعطا می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان