ایران بروکر / 16 فروردین - 728x90

همزمان با عید سعید قربان آغاز می شود:

نخستین رالی تور گردشگری موتورسیکلت های گردشگری

کلوپ ملی گردشگری موتورسیکلت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی (کمیته ادونچر و تورینگ) با همکاری حوزه اتومبیلرانی و وسایل نقلیه گردشگری استان های مازندران و گلستان، نخستین رالی تور گردشگری ویژه موتورسیکلت های گردشگری را برگزار می کند.

نخستین رالی تور گردشگری موتورسیکلت های گردشگری
صفحه اقتصاد -

 پیمایش موتورسیکلت های ویژه گردشگری و مسافرتی که تعدا آنها بیش از 30 دستگاه خواهد بود، روز دوشنبه 28 خرداد ماه 1403 همزمان با عید سعید قربان پس از برگزاری آیین افتتاحیه در مجموعه فرهنگی تفریحی اراضی عباس آباد تهران، آغاز می شود.

شرکت کنندگان در این رویداد پس از ترک تهران و پیمودن جاده هراز در روز نخست سفر خود به استان مازندارن و شهر ساری می رسند و پس از آن به استان گلستان سفر کرده و از اماکن و جاذبه های گردشگری و طبیعی این استان، بازدید خواهند کرد.

نخستین رالی تور گردشگری موتور سیکلت های گردشگری به مدت 4 روز ادامه داشته و در روز پنجشنبه سی و یکم خرداد ماه به پایان خواهد رسید.

توسعه گردشگری پایدار و ارائه خدمات گردشگری خاص، ترویج سفرهای مسئولانه و کم خطر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، معرفی جنبه های نوین گردشگری با وسیله های نقلیه موتوری، نهادینه سازی فرهنگ پاسداشت طبیعت و ترویج فرهنگ رانندگی ایمن، از مهمترین اهداف برگزاری این رالی تور گردشگری است.

علاقه مندان برای آگاهی از برنامه ها، رالی ها، تورها، رویدادها و دوره های آموزشی اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می توانند به نشانی اینترنتی www.taci.ir و یا صفحات کانون در شبکه های اجتماعی به نشانی taci.ir@ مراجعه و یا با شماره تلفن 66718082-021 تماس حاصل کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

نظرسنجی

کدام یک از کاندیداهای زیر در انتخابات ریاست جمهوری رای می آورند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان