جهان فولاد سیرجان ۳ هزار تن فروسیلیسیوم می‌خرد

شرکت جهان فولاد سیرجان در نظر دارد “خرید 3 هزار تن فروسیلیسیوم” را براساس ضریب پرمیوم نسبت به نرخ ماهانه انجمن فروآلیاژ ایران به شرکت‌های تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کند.

 جهان فولاد سیرجان 3 هزار تن فروسیلیسیوم می‌خرد
صفحه اقتصاد -

از اینرو این شرکت از شرکت های واجد صلاحیت دعوت به عمل آورده حداکثر تا پایان وقت اداری روز یکشنبه مورخ 27/03/1403، نامه اعلام آمادگی خود را به همراه مدارک و مستندات براساس دستورالعمل ارزیابی کیفی مناقصه گران به آدرس ایمیل tender@sjscosteel.com ارسال نمایند.

• شرایط

1- شرکت ها می بایست جهت دریافت دستورالعمل ارزیابی کیفی به آدرس اینترنتی سایت شرکت به آدرس www.sjsco.ir مراجعه نمایند. (تکمیل و ارسال فرم دستورالعمل مذکور به منظور ارزیابی کیفی الزامی است)

2- درخواست رسمی با ذکر شماره و موضوع مناقصه (اعلام آدرس ایمیل، شماره تلفن ثابت و همراه الزامی است.)

3- اساسنامه و مدارک ثبتی، رزومه سوابق، مدارک و مستندات توان مالی، گواهی نامه اعلام رضایت کارفرمایان و سایر مدارک و مستندات مطابق دستورالعمل ارزیابی کیفی.

4- در صورت عدم ارائه مستندات مربوط به موارد مذکور؛ شرکت متقاضی مردود و از روند مناقصه کنار گذاشته خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

سایر موارد:

1- ارائه اسناد و اعلام آمادگی مطابق شرح بالا هیچگونه حقی برای متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و شرکت جهان فولاد در رد یا قبول هر یک از پیشنهادات مختار است.

2-  شرکت جهان فولاد سیرجان پس از ارزیابی مستندات ارسالی، شرکت هایی که در این مرحله واجد صلاحیت مقدماتی باشند را به مناقصه دعوت خواهد کرد.

3- شرکت ها میتوانند در مورد ابهامات و سوالات مربوطه، از شنبه تا چهارشنبه (روزهای کاری) در ساعات اداری با شماره 09912938317 یا 31257600-034 داخلی 6143 و آدرس ایمیل TENDER@SJSCOSTEEL.COM ارتباط برقرار نمایید.

صنعت

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان