تامین تجهیزات بخش قلب درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مبارکه توسط فولاد مبارکه

شرکت فولاد مبارکه در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی خود برای ارتقای سطح بهداشت و درمان مردم منطقه، اقدام به تامین دستگاه اکوکاردیوگرافی و دستگاه تست ورزش مورد نیاز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مبارکه نمود.

تامین تجهیزات بخش قلب درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مبارکه توسط فولاد مبارکه
صفحه اقتصاد -

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی، امام‌جمعه شهرستان مبارکه، در این باره گفت: از فولاد مبارکه و سازمان تامین اجتماعی برای تامین تجهیزات درمانی و رفع نیاز مردم شهرستان مبارکه قدردانیم، ارائه خدمات درمانی به بیماران قلبی و عروقی از اهمیت زیادی برخوردار است؛ بخش قلب بیمارستان‌ها بسیار مهم است و حرف اول را در مجموعه نظام پزشکی می‌زند.

همچنین محمدرضا عسگریان، فرماندار شهرستان مبارکه، اعلام کرد که امروز شاهد تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مبارکه به امکانات مورد نیاز برای درمان بیماری‌های قلبی و عروقی توسط شرکت فولاد مبارکه هستیم. او افزود: انجام این کار ارزشمند جای تقدیر و تشکر دارد.

محمدجواد براتی، مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه، در پایان گفت: فولاد مبارکه در ادامه مسیر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود و در قبال مسئولیتی که نسبت به مردم منطقه، به‌ویژه مردم شریف شهرستان مبارکه دارد، پس از شناسایی نیازهای بهداشت و درمان مردم، به تامین تجهیزات بخش قلب درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان مبارکه اقدام کرد. چنین اقداماتی را به‌عنوان بخش کوچکی از وظیفه خود در قبال جامعه و مردم خوب منطقه می‌دانیم و امیدوارم بتوانیم با تلاش برای ارتقای سطح بهداشت و درمان منطقه، به حفظ سلامتی جامعه کمک کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان