فولاد اکسین خوزستان

تندیس زرین مشتری‌مداری برای شرکت فولاد اکسین خوزستان

در هشتمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری از شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان یکی از واحدهای مشتری مدار کشور تجلیل به عمل آمد و تندیس زرین مشتری مداری به این شرکت اهدا شد.

تندیس زرین مشتری‌مداری برای شرکت فولاد اکسین خوزستان
صفحه اقتصاد -

این اجلاس سراسری در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیما در تهران با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت‌ برتر برگزار و در پایان با اهدای لوح و تندیس مشتری مداری از این شرکت‌‌های تولیدی تجلیل به عمل آمد.

صدها مدیر عامل، مدیر فروش و بازاریابی ،تجار و بازرگانان بین المللی،تولید کنندگان صنایع پایین دستی و بالادستی،فعالان عرصه های  مختلف اقتصادی،کارشناسان و تحلیل گران بازار و بورس،اساتید و اعضا هیات علمی دانشگاه و متولیان سیاسی بخش دولتی و خصوصی در امور اقتصادی دراین رویداد مهم گرد هم آمدند تا ضمن برگزاری این آئین در هفتمین روز از درگذشت شهدای خدمت با آرمان های رئیس جمهور شهید و همراهان خدومش تجدید میثاق کنند.

در پایان این رویداد به علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان به جهت تحقق واقعی مدل CRM در رضایتمندی مشتری لوح تقدیر و نشان زرین مشتری مداری اهدا شد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان صادرکننده نمونه کشوری در سال جهش تولید توانسته است با عملکردی خیره کننده رکوردهای تولیدی بی نظیری را به ثبت برساند.

شرکت فولاد اُکسین خوزستان به عنوان بزرگترین و تنها تولید کننده ورق های فولادی عریض و آلیاژی خاص با استحکام بالا در کشور،خاورمیانه،اروپا و شمال آفریقا شناخته می‌شود.

یکی از محصولات مهم فولاد اکسین،ورق های API یکی از انواع ورق های فولادی است که تحت استانداردهای API برای استفاده و تامین نیازهای صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و دریایی مورد استفاده قرار می گیرد.تولید این محصول با استفاده از فناوری های خاص،صنعت فولاد کشور را از واردات این نوع محصولات بی نیاز ساخته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان