ارتقای «توسعه آهن و فولاد گل گهر» با توسعه سرمایه‌های انسانی

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر با سرمایه گذاری برروی نیروی انسانی خود در تلاش برای تحقق برنامه‌های توسعه‌ای خود است.

ارتقای «توسعه آهن و فولاد گل گهر» با توسعه سرمایه‌های انسانی
صفحه اقتصاد -

منابع انسانی را باید اصلی ترین سرمایه یک واحد صنعتی دانست. سرمایه ای که به هر اندازه بر ارتقای کیفی آن تمرکز شود نتیجه نهایی در محصول تولیدی و میزان درآمدهای سازمان و یا آن واحد قابل مشاهده است.

حال در این بین شرکت های فعال در زنجیره ارزش فولاد تلاش کرده اند که علاوه برنامه ریزی در حوزه افزایش تولید و بازاریابی و... در بحث توسعه نیروی انسانی نیز سرمایه گذاری هایی داشتند که نتیجه آن در انتخاب نیروهای نخبه و کارگر نمونه کشور دیده می شود.

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر که حداقل در یک سال گذشته با قدرت بسیاری فعالیت های خود را پیش می برد. اما برای افزایش این قدرت و توان تولید نیازمند نیروی انسانی است که باید بر روی آن سرمایه گذاری شود.

توسعه آهن و فولاد گل گهر در این زمینه با برنامه ریزی و هدف مشخص ورود پیدا کرد. این مجموعه امروز یکی از مهمترین مجموعه ها در زنجیره ارزش فولاد است که اعتقاد دارد این جایگاه را به کمک نیروی انسانی خود کسب کرده است.

از سویی دیگر این مجموعه  توسعه سبد محصولات خود و همچنین نقش آفرینی بیشتر را در برنامه دارد که برای تحقق آن باید برروی نیروی انسانی سرمایه گذاری داشته و آن را ارتقا دهد. البته فراموش نکنیم امروز بحث نیروی انسانی به یکی از بحران های جدی بخش معدن و صنایع معدنی تبدیل شده است. حال توسعه آهن و فولاد گل گهر برای مقابله با این بحران آموزش نیروی انسانی را در کنار جذب نیروی متخصص  بومی را در اولویت هایش قرار داده است.

در این زمینه این مجموعه برنامه هایی همچون برگزاری دوره‌ های ایمنی و ابتدای فرایند استخدام، دوره‌ های کوتاه ‌مدت و بلند مدت، تورهای آموزشی تفریحی فصلی، آموزش زبان انگلیسی، خدمات کلینیک مدیران نظیر کوچینگ و منتورینگ، مدرسه تکمیلی مدیریت، مدرسه اشتغال و ... را اجرا کرده است. امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با دانشگاه صنعتی شریف و همچنین تصویب احداث ساختمان آموزش متمرکز در گهرپارک با مشارکت شرکت‌های کارفرما در سال جاری از دیگر برنامه های این مجموعه  است که در ارتقای کیفی نیروی انسانی خود در دستور کار دارد.

این برنامه ریزی و اولویت بندی ها باعث شد تا امسال در روز کارگر، کارگر نمونه و نخبه کشوری از شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر از شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر انتخاب شود. این شرکت تنها نماینده استان کرمان در این مراسم بود که نشان می دهد سرمایه گذاری های صورت گرفته در زمینه توسعه نیروی انسانی خوب جواب داده است.

اگر تنها نگاهی به انتخاب کارگر نمونه سال داشته باشیم، می توان به این نتیجه رسید که توسعه آهن و فولاد گل گهر می تواند با در اختیار داشتن چنین نیروی انسانی که تعالی سازمان را جز آرمان های خود می داند، برنامه های پیش بینی شده را محقق کند. در نتیجه هم توسعه آهن و فولاد گل گهر و هم  نیروی انسانی از سودی که حاصل شده منتفع خواهند شد.تیتر۲۰

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان