پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت هفته بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت هفته بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی پیام صادر نمود.

پیام مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت هفته بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی
صفحه اقتصاد -

متن پیام بدین شرح است:

روابط عمومی، هرچند در وهلۀ اول یک امر بدیهی و ساده به نظر می آید ولی تامل در آن از ابعاد مختلف و متنوعی حکایت می کند که می توان به اطلاع رسانی، افکار سنجی، نظر سنجی، تشریفات، تکریم ارباب رجوع، ارتباطات درون و برون سازمانی، سمعی و بصری، تبلیغات، ارتباط با رسانه، ارتباط مردمی اشاره کرد و همه بیانگر این مهم هستند که با یک مجموعۀ تخصصی مواجه هستیم. مجموعه ای که ابزارهای ارتباطی نوین نه تنها حیطۀ اثرگذاری روابط عمومی را گسترده تر کرده اند بلکه مسیر اثرگذاری را نیز تسهیل نموده اند و البته سطح توقع از واحد های روابط عمومی در هر دستگاهی را نیز افزایش داده اند.

امروزه اگر روابط عمومی یک سازمان یا شرکت، قصد نقش آفرینی در هدایت افکار عمومی را دارد و می خواهد در میدان یک کنشگر فعال و موثر باشد چاره ای ندارد تا خود را به دانش و ابزارهای روز مجهز کند. روابط عمومی شرکت های صنعتی و تولیدی علاوه بر نقش های یک روابط عمومی که از آن سخن گفته شد، نقشِ مهم بازاریابی را نیز دارند و شرط لازم برای ایفای مطلوب این نقش، مجهز شدن به دانش و ابزارهای اطلاع رسانی روز است.

شرکت فولاد آلیاژی ایران نیز این قاعدۀ بازی را پذیرفته است و نقش روابط عمومی را فراتر از یک واحد اطلاع رسانی ساده می بیند و برند سازی و ترسیمِ تصویر مناسبی از شرکت و کنترل تصویر مطلوب، در درون و برون سازمان را از واحد روابط عمومی مطالبه می کند. البته تحقق این موضوع هرچند جزء لاینفک وظایف روابط عمومی است ولی به معنای سلب مسئولیت از سایر واحدها نمی باشد. به عبارت مشخص می توان گفت واحدهای تخصصی و عمومی شرکت موظفند تا خوراک اولیه شامل اطلاعات، آمار و ارقام از فعالیت ها، رویدادها، تولیدات و سایر موارد را در اختیار روابط عمومی بگذارند و روابط عمومی نیز با ابزارهای نوین اطلاع رسانی به شیوه ای علمی و حرفه ای با جامعۀ هدف در درون و برون سازمان ارتباط برقرار کند و نسبت به مهندسی مطلوب تصویر سازمان اقدام کند.

اینجانب ضمن تبریک هفته بزرگداشت ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان این عرصه به خصوص همکاران واحد روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، یقین دارم با همتی که در همۀ ارکان این شرکت می بینم، روز به روز گام های تعالی را استوارتر از گذشته بر می داریم و به فضل پروردگار این شرکت را که امروز امانتی ارزشمند در دستان ما می باشد را به قله های رفیع پیشرفت می رسانیم.

محمد کمال زاده

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان