مدیرعامل هلدینگ صدر تامین (تاصیکو):

فولاد اکسین به شعارهای رهبری لبیک گفته است

مدیرعامل هلدینگ صدر تامین (تاصیکو) گفت: اقدامات مربوط به تکمیل زنجیره ارزش فولاد در شرکت فولاد اکسین خوزستان را پیگیری و به مرحله اجرایی می رسانیم.

فولاد اکسین به شعارهای رهبری لبیک گفته است
صفحه اقتصاد -

امیرحسین نادری مدیرعامل هلدینگ صدر تامین (تاصیکو) در آخرین روز از نمایشگاه بین المللی نفت در تهران با حضور در غرفه شرکت فولاد اکسین خوزستان، اظهار کرد: سال ها است که مقام معظم رهبری بحث تولید و اشتغال و جهش تولید را به عنوان شعار سال قرار می دهند و در این زمینه همه شرکت های کشور باید بکوشند این شعارها را محقق کنند.

وی با اشاره به رکورد شکنی های تولید فولاد مردان اکسین و کسب عناوین برتر طول تاریخ این شرکت افزود: شرکت فولاد اکسین خوزستان به شعارهای مقام معظم رهبری لبیک گفته است و عملکردی شایسته در این زمینه و در بحث سود آوری داشته است.

نادری ادامه ادامه داد: امیدواریم همین حرکت رو به رشد فولاد اکسین خوزستان در بحث تولید و افزایش سودآوری ادامه یابد و مجموعه تاصیکو نیز سعی می کند به عنوان سهامدار، زمینه بزرگ شدن اکسین در حوزه زنجیره ارزش تولید فولاد در کشور را فراهم کند.

وی افزود: اقدامات مربوط به تکمیل زنجیره ارزش فولاد در شرکت فولاد اکسین خوزستان را پیگیری و به مرحله اجرایی می رسانیم تا شاهد افزایش سودآوری و جهش تولید در این شرتت باشیم.

مدیرعامل تاصیکو در پایان خاطرنشان کرد: فولاد اکسین به عنوان صادر کننده نمونه کشوری قطعا می تواند در این زمینه ها موفق عمل کند و ما نیز به این مساله امیدواریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان