آگهی فراخوان عمومی شماره ۱۱۰۳۱۰۵؛

خرید، نصب و راه اندازی ۶ دستگاه موتور ژنراتور پایه گاز سوز با توان ۲.۵ mw برای هر ژنراتور

شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت های واجد شرایط برای "خرید، نصب و راه اندازی 6 دستگاه موتور ژنراتور پایه گاز سوز با توان 2.5 mw برای هر ژنراتور" فراخوان عمومی اقدام نماید.

خرید، نصب و راه اندازی 6 دستگاه موتور ژنراتور پایه گاز سوز با توان 2.5 mw برای هر ژنراتور
صفحه اقتصاد -

شرکت ملی صنایع مس ایران در نظر دارد نسبت به شناسایی شرکت های واجد شرایط برای "خرید، نصب و راه اندازی 6 دستگاه موتور ژنراتور پایه گاز سوز با توان 2.5 mw برای هر ژنراتور" فراخوان عمومی اقدام نماید.

1-شرح مختصر کار:

•    قدرت 2.5 mw، برند MTU ، مدل 20V400L64FNER ، ولتاژ 400V، فرکانس50HZ  .

•    ارتفاع از سطح دریای محل نصب2500m ، دمای محیط محل نصب 40℃  .

•  ژنراتور بصورت دایم کار انتخاب گردد.

•  کلید از برندهای ABB ، زیمنس و یا اشنایدر ارجینال انتخاب گردد .

•  کلید و تابلو برق در خروجی 400 ولت هر ژنراتور لحاظ شود.

•  مجهز به سیستم سنکروسکوپ و سیستم تنظیم ولتاژ و فرکانس باشد.

•  سیستم کولینگ و اتصالات مربوط به سیستم کولینگ برای کلیه ژنراتورها در نظر گرفته شود.

•  سایلنسر و کانوپی برای کلیه ژنراتورها در نظر گرفته شود.

•  بارگیری ، حمل ، تحویل در سایت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان می باشد.

•  تابلوی ATS برای کلیه ژنراتورها در نظر گرفته شود.

•  تابلو برق مصارف داخلی هر واحد لحاظ گردد .

•  نتایج تستهای کارخانه ای FAT ارسال گردند.

•  ژنراتور توانایی کار زیر 50% بار نامی را داشته باشند.

•  در پیشنهادات ارسالی، مشخصات کامل موتور و ژنراتور از جمله ابعاد، وزن، سیستم کولینگ و مقدار و نوع گاز مصرفی و همچنین قیمت و لیست قطعات یدکی 5 ساله ذکر گردد و نیز پارت لیست و سرویس منوال تجهیز بایستی از سوی فروشنده ارائه گردد.

•  شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه گردد.

•  ارسال تمامی نقشه های تعمیراتی برق، مکانیک و پارت لیست قطعات (PART BOOK) مربوط به ژنراتور و همچنین دستور العمل های تعمیر، سرویس و نگهداری و لیست اقلام مصرفی سه ساله به همراه دستگاه الزامی می باشد.

•  لازم است دستگاه ها قبل از ارسال به مجتمع در محل شرکت سازنده تحت بار نامی در حضور نمایندگان شرکت ملی صنایع مس ایران تست و راه اندازی گردند.

•     نصب و راه اندازی کامل واحدها تا اتصال و تزریق توان به شبکه  400ولت ضمن نظارت عالیه و مهندسی برای اجرای فعالیتهای بخش سیویل، الکتریکال و مکانیکال مربوط به کل پلنت واحدهای نیروگاهی مزبور بر عهده فروشنده می باشد.

 

2-مدت اجرا:  6 ماه شمسی

3-محل انجام کار:.مجتمع مس سرچشمه

4-حداقل ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز جهت انجام موضوع فراخوان

 

ردیف

نام ماشین

تعداد دستگاه لازم

ردیف

نام ماشین

تعداد دستگاه لازم

1

وسیله نقلیه تک دیفرانسیل

1

6

دستگاه های مربوط به تستهای مقاومت سازه

1

2

وسیله نقلیه دو دیفرانسیل

1

7

دستگاه های مربوط به تستهای الکتریکال و SAT

1

3

جرثقیل 50 تن

1

8

دیزل ژنراتور KVA 240

1

4

جرثقیل کفی 10 تن

1

9

دستگاه جوش و رکتیفایر

2

5

دوربین توتال

1

 

 

5-شرایط متقاضـی:

   1-5- شرایط لازم برای حضور در فراخوان

    داشتن شخصیت حقوقی.

    دارا بودن گواهی تایید صلاحیت ایمنی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و واجد صلاحیت بودن متقاضی برای شرکت در مناقصات بر اساس دستورالعمل ارزیابی پیمانکاران از منظر ایمنی، بهداشت و محیط زیست.

      : در صورت عدم بارگذاری و یا بارگذاری ناقص مدارک لازم برای احراز شرایط این بند، امکان انجام ادامه فرایند ارزیابی وجود ندارد و کارفرما میتواند نام متقاضی را از انجام فرآیند ارزیابی حذف نماید.

    2-5- شرایط مورد نیاز برای شرکت در فرایند تشخیص و ارزیابی شرکت های واجد شرایط

    داشتن اساسنامه مرتبط با موضوع مناقصه، ارائه اساسنامه، آگهی روزنامه و آخرین تغییرات شرکت درخصوص اعضاء هیأت مدیره، مدیرعامل و نیز صاحبان امضاء مجاز.

    داشتن سوابق و تجربیات حداقل 3 کار مشابه در 5 سال گذشته (مشابه با مشخصات موضوع مناقصه از نظر حجم ، شرایط و غیره) .

    حسن سابقه در کارهای قبلی (رضایت نامه از کارفرمایان قبلی و هرگونه مدرک نشانگر حسن سابقه در کارهای قبلی).

    دارا بودن توانایی مالی کافی برای اجرای موضوع قرارداد.

    دارا بودن توان تجهیزاتی و ماشین آلاتی مورد نیاز جهت اجرای موضوع مناقصه مطابق لیست حداقل ماشین آلات و تجهیزات مندرج در بند 4 یا در اختیار داشتن آنها طی مدت اجرای موضوع مناقصه (ارائه اسناد یا اجاره نامه الزامی می باشد).

    دارا بودن کارکنان کلیدی با توان اجرایی، فنی و مهندسی، مدیریتی بالا و ارائه مستندات مربوط به کفایت کارکنان کلیدی

    دارا بودن توان و دانش راهبردی و مدیریت پروژه.

    توانایی ارائه ضمانت نامه معتبر بانکی شرکت در مناقصه

 

* شرکت ها به صورت مشارکت و یا کنسرسیوم مجاز به حضور و ثبت نام در مناقصه نمی‌باشند.

 

تذکر مهم:

متقاضیانی که دارای شرایط مذکور در بند "5" بوده و آمادگی اجرای کار را دارند، می‌توانند حداکثر ظرف مدت 14 روز پس از تاریخ درج آگهی در روزنامه سراسری، آمادگی خود را از طریق طریق پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com با انجام مراحل ذیل اعلام نمایند:

الف- انجام فرآیند ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور.

ب- ورود به سامانه و اعلام آمادگی جهت شرکت در مناقصه مربوطه و آپلود مستندات در بخش های ذیل:

ب-1- در بخش آپلود اسناد و مستندات، بارگذاری مدارک مورد نیاز "حقوقی"به شرح ذیل:

    تصویر اساسنامه، آگهی تاسیس، تصویر نمونه امضاهای صاحبان مجاز به همراه نام و نام خانوادگی، آگهی روزنامه آخرین تغییرات شرکت درخصوص اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و نیز صاحبان امضاهای مجاز و تصویر گواهی کد اقتصادی و شناسه ملی شرکت.

ب-2- در بخش فرم ارزیابی، بارگذاری مدارک"فنی"مورد نیاز مطابق اطلاعات مندرج در فایل Excel موجود در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد.

    در صفحه مربوط به فرم ارزیابی مستندات ثبت شده از بخش اطلاعات تکمیلی قابل مشاهده و انتخاب می باشند.

 

نکته1: دسترسی به فرم ارزیابی در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در قسمت معاملات شرکت کرده بعد ازانتخاب موضوع مناقصه و اعلام آمادگی در مناقصه امکان پذیر می باشد.

 

نکته 2: دریافت، تکمیل و امضاء توسط صاحبان امضاهای مجاز متقاضی و بارگذاری فرم های ذیل، در بخش اسناد ارزیابی در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران الزامی می‌اشد (مهم):

    فرم Excel (مربوط به مناقصه فوق)

    فرم الف و ب الزامات ایمنی

    فرم خوداظهاری ظرفیت مجاز

 

توضیحات:

    ارزیابی و سنجش توان و صلاحیت شرکت ها بر اساس شاخص ها و پارامترهای مندرج در فرم ارزیابی و اطلاعات فرم Excel صورت خواهد گرفت. لذا لازم است شرکت های متقاضی ضمن ورود اطلاعات دقیق در فرمت فایل Excel ، تصویر فرم های تکمیل شده با مهر و امضای مجاز به همراه کلیه مدارک و مستندات مربوطه در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش فرم ارزیابی بارگذاری نمایند.

    کلیه متقاضیان جهت بارگذاری مدارک مورد نیاز آگهی مناقصه بایستی به (بخش اسناد و مستندات و بخش فرم ارزیابی) پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com و ورود با نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود مراجعه نمایند. شایان ذکر است با توجه به آرشیو مدارک در سامانه، برای مناقصات بعدی نیازی به بارگذاری مجدد مدارک نمی‌باشد.

    اطلاعات بارگذاری شده در قسمت فرم ارزیابی پس از بارگذاری کلیه مدارک تا آخرین تاریخ پایان ارسال مدارک قابل ویرایش می باشد.

    کلیه فایل ها باید بصورت مجزا با فرمتpdf، با حجم حداکثر 5 مگابایت، آپلود گردد.

    تصویر هر مدرک بایستی در قسمت مشخص شده برای آن در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران بارگذاری شود (بر اساس دسته بندی فوق) و در صورت عدم بارگذاری، نقص و یا بارگذاری تصویر مدرک در قسمت های نامرتبط، آن مدرک مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و بدیهی است امتیاز آن نیز برای متقاضی منظور نخواهد شد.

    نحوه ارزیابی کیفی و امتیاز دهی متقاضیان و حداقل امتیاز کسب شده برای حضور در مناقصه، بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران و معیارهای ارزیابی ارائه شده در فرم پیوست می باشد.

    ارائه مدارک فوق ‌الذکر هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد کرد و اسناد مناقصه بر اساس معیارهای ارزیابی کیفی، بین متقاضیانی که به تشخیص کارفرما حداقل امتیاز کیفی مورد نظر را کسب کرده باشند، توزیع می گردد.

    اطلاع رسانی در خصوص تمدید مدت زمان آگهی مناقصه، صرفاً از طریق پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com صورت می پذیرد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شمــاره تلفن های 34303416 -034جهــت پاسخگویی به سوالات احتمالی درخصوص موارد فنی و حقوقی مندرج در متن آگهی و همچنین شماره تلفن های 34303437-034 و 82138078-021 و 34303417-034 جهــت پاسخگویی به سوالات احتمالی در خصوص دسترسی به پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین بارگذاری مدارک درخواستی ارائه  می گردد.

روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد