پیام تبریک مهندس حسین کهزاد؛ مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مهندس حسین کهزاد؛ مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریک صادر نمود.

پیام تبریک مهندس حسین کهزاد؛ مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
صفحه اقتصاد -

متن پیام بدین شرح است:

بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی؛ فرصت مغتنمی است تا به نقش، جایگاه و اثربخشیِ روابط عمومی در جامعه و بویژه شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف، به عنوان هنر هشتم و پیشقراولان عرصه‌ی مواجهه با مخاطبان، بیشتر بی‌اندیشیم.

 در حقیقت؛ بر این باورم این روز، بهانه‌ای است تا قدردانِ تلاش های مجدانه و البته صمیمانه‌‌ی همکاران ارجمندی باشم، که دلسوزانه در تمامی ایام سال، علی‌رغمِ مشکلات و تنگناهای متنوع و متکثر،  برای انعکاسِ تلاش های تک تک پرسنل و در قواره‌ای بزرگتر موفقیت‌های شرکت صنعت فولاد شادگان، از جان خویش مایه گذاشتند و در طبقی از اخلاص و فروتنی ارائه کردند.

در سالی که گذشت؛ همکاران سختکوشِ روابط عمومی با درایت و هوشمندی، دوشادوش همکارانِ عرصه‌های تولیدی و پشتیبانی، نقش مؤثری در اقناع افکار عمومی و انعکاسِ اخبار امیدآفرین و موفقیت‌آمیز شرکت ایفا کردند.

اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران ارزش آفرینم در روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال مسئلت دارم که همچون سال گذشته و جهش هفت پله‌ای روابط‌عمومی در رقابت با ۷ طرح فولادی کشور و کسب رتبه‌ی «روابط عمومی ممتاز»، امسال نیز تکرار و بر صدر باشند و پله‌های ترقی و توسعه را یکی پس از دیگری طی کنند.

حسین کهزاد

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان

روز ارتباطات و روابط عمومی گرامی باد

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان