در نشست تخصصی فرصت‌های اکتشاف مطرح شد؛

لزوم استفاده از فهرست بها در قراردادهای حفاری معدنی

مدیر اکتشاف ایمپاسکو خبر داد: در جلسه هم اندیشی با کارفرمایان، پیمانکاران حفاری اکتشافی و شرکت‌های مشاور در رابطه با فهرست بهای حفاری تصمیم‌گیری‌هایی انجام و بر ضرورت استفاده از فهرست بها در قراردادهای حفاری معدنی تاکید شد.

لزوم استفاده از فهرست بها در قراردادهای حفاری معدنی
صفحه اقتصاد -

فرشاد ژولیده‌سر مدیر اکتشاف شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران گفت: نخستین جلسه هم‌اندیشی کارفرمایان، پیمانکاران حفاری اکتشافی و شرکت‌های مشاور با مشارکت اتحادیه حفاران غیرنفتی هفته گذشته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، وی با اشاره به اهمیت به‌روز رسانی تجهیزات حفاری از سوی پیمانکاران عنوان کرد: در بازدیدهایی که از کارخانه‌های تولیدکنندگان تجهیزات حفاری بومی به عمل آمده، به این نتیجه رسیدیم که این شرکت‌ها می‌توانند در رفع نیاز داخلی و حتی صادرات، در صورت انجام حمایت‌های ضروری موفق عمل کنند.

مدیر اکتشاف ایمپاسکو افزود: عدم تبعیت برخی کارفرمایان از فهرست بهای حفاری در عقد قراردادهای پیمانکاری مطرح شد که این موضوع با توجه به پرداخت‌های خارج از فهرست بهای برخی کارفرمایان خصوصی و نیمه دولتی به پیمانکاران مشکلاتی برای شرکت‌های دولتی در عقد قرارداد و پیشبرد پروژه‌ها شده است.

وی تصریح کرد: آموزش استفاده از فهرست بها، نمونه‌های قرارداد و آنالیز قیمت‌ها بر پایه فهرست بها از جمله مواردی بود که بر آموزش آن به پیمانکاران تاکید شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان