به همت شرکت سنگ آهن مرکزی ایران؛

نخستین دستگاه OPG دندان وارد شهرستان بافق شد

نخستین دستگاه تصویربرداری OPG دندان و عکس برداری تک دندان وارد بهداری آهنشهر شد و تا پایان ماه آماده خدمات رسانی به شهروندان می شود.

نخستین دستگاه OPG دندان وارد شهرستان بافق شد
صفحه اقتصاد -

مجتبی حمیدیان ، مدیرعامل شرکت، با اعلام این خبر گفت: به دلیل نبود دستگاه تصویربرداری OPG  در شهرستان بافق و نیاز مبرم مردم شهر به این دستگاه، موضوع خریداری دستگاه OPG  کل دندان در دستور کار قرار گرفت و خریداری شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، وی با بیان اینکه وجود این دستگاه در شهرستان میزان مراجعات مردم را به مرکز استان کاهش می دهد افزود: دستگاه عکس برداری تک دندان نیز خریداری شده و در حال نصب است و دستگاه سونوگرافی هم تا پایان همین ماه وارد بهداری آهنشهر خواهد شد.  

حمیدیان به میزان سرمایه گذاری در این بخش اشاره کرد و گفت: دو دستگاه تصویربرداری OPG کل دندان و عکس برداری تک دندان با سرمایه ای حدود ۲ میلیارد تومان و دستگاه سونوگرافی نیز با سرمایه ای حدود ۵ میلیارد تومان خریداری شده است.

وی اضافه کرد: مرکز دندانپزشکی بهداری آهنشهر از تابستان امسال با امکانات کامل و سه یونیت فعال آماده خدمات رسانی به شهروندان خواهد بود.

گفتنی است شهرستان بافق پیش از این دستگاه تصویربرداری OPG برای کل دندان نداشته است و این اولین دستگاهی است که مورد استفاده همشهریان بافقی قرار می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان