در فروردین ماه ۱۴۰۳،

درآمد «کاوه» ۲۲ درصد رشد پیدا کرد

درآمد حاصل از فروش شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در فروردین ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته، با افزایش ۲۲ درصدی همراه شد.

درآمد «کاوه» ۲۲ درصد رشد پیدا کرد
صفحه اقتصاد -

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در دوره یک ماهه فرودین ۱۴۰۳، توانست درآمد ۳۹ هزار و ۹۹۷ میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریالی کسب کند. درآمد عملیاتی این شرکت در دوره یک ماهه اسفند سال گذشته، ۲۶ هزار و ۷۳۷ میلیارد و ۴۲۶ میلیون ریال بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، بر همین اساس درآمد عملیاتی این شرکت در دوره یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره یک ماهه اسفند ۱۴۰۲ با رشد ۵۰ درصدی همراه شد. درآمد عملیاتی این شرکت در فروردین ماه سال پیش، ۳۲ هزار و ۳۱۳ میلیارد و ۱۲ میلیون ریال بود.

درآمد عملیاتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در دوره یک ماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته، با رشد ۲۲ درصدی همراه شد. از مجموع درآمد عملیاتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۷۸ درصد به فروش داخلی محصولات این شرکت و ۲۲ درصد به فروش صادراتی محصولات آن اختصاص داشت. این شرکت در دوره یک ماهه اسفند ماه سال گذشته، ۶۹ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی و ۳۱ درصد آن را نیز از فروش صادراتی محصولات کسب کرد. همچنین در فروردین ماه ۱۴۰۲، این شرکت ۳۸ درصد از مجموع درآمد عملیاتی خود را از فروش داخلی و ۶۲ درصد را نیز از فروش صادراتی محصولات خود کسب کرد.

روند درآمدزایی حاصل از فروش داخلی «کاوه»

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در فروردین ماه ۱۴۰۳ موفق شد از فروش داخلی محصولات خود، درآمد ۳۱ هزار و ۳۱۳ میلیارد و ۵۰۲ میلیون ریالی داشته باشد. درآمد حاصل از فروش داخلی این شرکت در اسفند ماه سال پیش، ۱۸ هزار و ۳۹۶ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال بود. در نتیجه شاهد رشد ۷۰ درصدی در درآمد فروش داخلی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در فروردین ماه امسال نسبت به ماه گذشته آن (اسفند ۱۴۰۲) بودیم.

سهم درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات «کاوه» از مجموع درآمد عملیاتی آن در فروردین ماه سال قبل، ۱۲ هزار و ۳۵۰ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال بود. در نتیجه درآمد حاصل از فروش داخلی محصولات این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته، با رشد ۱۵۳ درصدی همراه شد.

روند درآمدزایی حاصل از فروش صادراتی «کاوه»

شرکت فولاد کاوه جنوب کیش توانست از محل فروش صادراتی محصولات خود در اسفند ماه ۱۴۰۲، درآمد هشت هزار و ۳۴۰ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریالی کسب کند. درآمد حاصل از فروش صادراتی این شرکت با رشد ۴ درصدی در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به اسفند ماه ۱۴۰۲، به هشت هزار و ۶۸۴ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال رسید. درآمد عملیاتی «کاوه» در فروردین ماه ۱۴۰۲ از فروش صادراتی محصولات آن، ۱۹ هزار و ۹۶۲ میلیارد و ۲۵۹ میلیون ریال بود. درآمد حاصل از فروش صادراتی این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به فروردین ماه ۱۴۰۲ با افت ۵۴ درصدی روبه‌رو شد.

روند تولید شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

مجموع حجم تولید محصولات شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در فروردین ماه امسال، ۳۸۵ هزار و ۳۱۰ تن در سامانه کدال درج شد. در اسفند ماه ۱۴۰۲ نیز مجموع حجم تولیدات این شرکت ۲۰۲ هزار و ۴۷۶ تن بود. با مقایسه حجم تولید محصولات این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به اسفند ماه ۱۴۰۲، شاهد رشد ۹۰ درصدی در تولیدات این شرکت خواهیم بود. همچنین مجموع حجم تولیدات «کاوه» در دوره یک ماهه فروردین ۱۴۰۲، برابر با ۳۶۰ هزار و ۹۴۹ تن بود؛ در نتیجه شاهد رشد ۷ درصدی حجم تولیدات این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه آن در سال گذشته بودیم.

روند فروش محصولات شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

این شرکت در فروردین ماه امسال، ۴۹ درصد از حجم تولید شده محصولات خود را به فروش رساند. در اسفند ماه ۱۴۰۲ نیز ۶۷ درصد از حجم تولید شده محصولات شرکت فولاد کاوه جنوب به فروش رسید. مجموع حجم فروش محصولات شرکت مذکور در فروردین ماه سال جاری، ۱۹۰ هزار و ۵۰۰ تن در کدال درج شد؛ در حالی که مجموع حجم فروش محصولات تولیدی شرکت در اسفند ماه سال گذشته، ۱۳۴ هزار و ۷۳۲ تن بود.

بر این اساس مجموع حجم فروش محصولات «کاوه» در فروردین ماه سال جاری نسبت به اسفند ماه سال گذشته، با رشد ۴۱ درصد روبه‌رو شد. در فروردین ماه سال گذشته، ۴۳ درصد از مجموع حجم محصولات تولید شده شرکت معادل با ۱۵۴ هزار و ۳۷۱ تن به فروش رسید. در نتیجه مجموع حجم فروش محصولات این شرکت در فروردین ماه ۱۴۰۳ نسبت به فروردین ماه ۱۴۰۲ با رشد ۲۳ درصدی همراه شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان