آگهی فراخوان عمومی شماره ۱۱۰۳۱۰۴ شرکت ملی صنایع مس ایران

شرکت ملی صنایع مس ایران با عنوان فراخوان گزار و با هدف بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های سازنده دستگاه‌های حفاری مغزه‌گیری اکتشافی در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک با وزارت صنعت معدن و تجارت در نظر دارد ...

آگهی فراخوان عمومی شماره 1103104 شرکت ملی صنایع مس ایران
صفحه اقتصاد -

شرکت ملی صنایع مس ایران با عنوان فراخوان گزار و با هدف بهره مندی از ظرفیت شرکت‌های سازنده دستگاه‌های حفاری مغزه‌گیری اکتشافی در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک با وزارت صنعت معدن و تجارت در نظر دارد فراخوانی با موضوع "شناسایی شرکت‌های توانمند داخلی جهت ساخت تعداد 10 دستگاه حفاری مغزه گیری اکتشافی وایرلاین با ظرفیت حفاری تا عمق 1200 متر در قطر NQ در فاز اول "و مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق فراخوان عمومی به شرکت ها یا موسسات واجد صلاحیت واگذار نماید.

    -  شرح مختصر کار:

شرح کلی و خدمات کار عبارت است از ساخت 10 دستگاه حفاری اکتشافی مغزه گیری اکتشافی وایرلاین با ظرفیت حفاری تا عمق 1200 متر در قطر NQ در فاز اول با مشخصات فنی پیشنهادی و بومی‌سازی ساخت دستگاه‌ها، به نحوی که در فرآیند طراحی و ساخت، حداقل 40 درصد ارزش هر دستگاه از قطعات یا خدمات مهندسی ساخت داخل کشور تأمین شده باشد..

    -  مدت اجرا: 12 ماه شمسی از تاریخ ابلاغ کتبی قرارداد.

    -  برنامه زمانبندی تحویل دستگاه های حفاری پس از ابلاغ کتبی قرارداد:

حداکثر تا ماه

تعداد دستگاه قابل تحویل

5

2

7

2

9

2

11

2

12

2

    -  شرایط متقاضـی:

        -1- شرایط لازم برای حضور در فراخوان

            -1-1-   داشتن شخصیت حقوقی.

            -1-2-   داشتن اساسنامه مرتبط با موضوع فراخوان

            -1-3-   گواهی نامه فعالیت صنعتی

            -1-4-   داشتن تجربه ساخت حداقل 2 (دو) دستگاه حفاری لنگرمشابه با موضوع فراخوان در 10 سال گذشته تاکنون

            -1-5-   توانایی ارائه لیست قطعات اصلی و ارزش گذاری درصدی هر قطعه از مجموع ارزش دستگاه (Index Price List) و تعیین حداقل 40 درصد قطعات یا خدمات ساخت داخل (مستندات این بخش می بایست در پایگاه جامع اطلاع رسانی فراخوان گزار بارگذاری گردد)

        -2- سایر شرایط

            -2-1- داشتن تجربه (سابقه اجرایی) و دانش مورد نظر در زمینه موضوع فراخوان (اعم از فاکتور فروش یا قرارداد رسمی قابل استعلام) طی 10 سال گذشته(30 امتیاز)

            -2-2- داشتن حسن سابقه در کارهای قبلی (30 امتیاز)

            -2-3- ارائه توان مالی، تراز مالی و اظهارنامه مالیاتی مربوط به 5 سال گذشته (15 امتیاز)

            -2-4- دارا بودن توان تجهیزاتی و ماشین آلاتی و مکان مورد نیاز جهت اجرای موضوع فراخوان (25 امتیاز)

متقاضیانی که دارای شرایط مذکور در بند "6-1" بوده و آمادگی اجرای کار را دارند، می‌توانند حداکثر ظرف مدت 14 روز پس از تاریخ درج آگهی (نوبت دوم) در روزنامه سراسری، آمادگی خود را از طریق پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com با انجام مراحل ذیل اعلام نمایند:

الف- انجام فرآیند ثبت نام اولیه و دریافت نام کاربری و رمز عبور.

ب- ورود به سامانه و اعلام آمادگی جهت شرکت در فراخوان مربوطه و آپلود مستندات در بخش های ذیل:

ب-1- در بخش آپلود اسناد و مستندات، بارگذاری مدارک مورد نیاز "حقوقی"به شرح ذیل:

    تصویر اساسنامه، آگهی تاسیس، تصویر نمونه امضاهای صاحبان مجاز به همراه نام و نام خانوادگی، آگهی روزنامه آخرین تغییرات شرکت درخصوص اعضای هیأت مدیره، مدیرعامل و نیز صاحبان امضاهای مجاز و تصویر گواهی کد اقتصادی و شناسه ملی شرکت.

ب-2- در بخش فرم ارزیابی، بارگذاری مدارک"فنی"مورد نیاز مطابق اطلاعات مندرج در فایل Excel موجود در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران می باشد.

    در صفحه مربوط به فرم ارزیابی مستندات ثبت شده از بخش اطلاعات تکمیلی قابل مشاهده و انتخاب می باشند.

نکته1: دسترسی به فرم ارزیابی در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در قسمت معاملات شرکت کرده بعد از انتخاب موضوع فراخوان و اعلام آمادگی در فراخوان امکان پذیر می باشد.

نکته 2: دریافت، تکمیل و امضاء توسط صاحبان امضاهای مجاز متقاضی و بارگذاری فرم های ذیل، در بخش اسناد ارزیابی در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران الزامی می‌اشد (مهم):

    فرم Excel (مربوط به فراخوان فوق)

توضیحات:

    ارزیابی و سنجش توان و صلاحیت شرکت ها بر اساس شاخص ها و پارامترهای مندرج در فرم ارزیابی و اطلاعات فرم Excel صورت خواهد گرفت. لذا لازم است شرکت های متقاضی ضمن ورود اطلاعات دقیق در فرمت فایل Excel ، تصویر فرم های تکمیل شده با مهر و امضای مجاز به همراه کلیه مدارک و مستندات مربوطه در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران در بخش فرم ارزیابی بارگذاری نمایند.

    کلیه متقاضیان جهت بارگذاری مدارک مورد نیاز آگهی فراخوان بایستی به (بخش اسناد و مستندات مورد نیاز حقوقی) پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com و ورود با نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی خود مراجعه نمایند. شایان ذکر است با توجه به آرشیو مدارک در سامانه، برای مناقصات بعدی نیازی به بارگذاری مجدد مدارک (صرفاً اطلاعات حقوقی شرکت متقاضی مندرج در بند ب-1 بخش ب)نمی‌باشد.

    اطلاعات بارگذاری شده در قسمت فرم ارزیابی پس از بارگذاری کلیه مدارک تا آخرین تاریخ پایان ارسال مدارک قابل ویرایش می باشد.

    کلیه فایل ها باید به صورت مجزا با فرمتpdf، با حجم حداکثر 5 مگابایت، آپلود گردد.

    تصویر هر مدرک بایستی در قسمت مشخص شده برای آن در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران بارگذاری شود (بر اساس دسته بندی فوق) و در صورت عدم بارگذاری، نقص و یا بارگذاری تصویر مدرک در قسمت های نامرتبط، آن مدرک مورد بررسی قرار نخواهد گرفت و بدیهی است امتیاز آن نیز برای متقاضی منظور نخواهد شد.

    نحوه ارزیابی کیفی و امتیاز دهی متقاضیان و حداقل امتیاز کسب شده برای حضور در فراخوان، بر اساس مدارک و مستندات بارگذاری شده در پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران و معیارهای ارزیابی ارائه شده در فرم پیوست می باشد.

    ارائه مدارک فوق ‌الذکر هیچ گونه حقی را جهت متقاضیان برای شرکت در فراخوان ایجاد نخواهد کرد و اسناد فراخوان بر اساس معیارهای ارزیابی کیفی، بین متقاضیانی که به تشخیص کارفرما حداقل امتیاز "65" مورد نظر را کسب کرده باشند، توزیع می‌گردد.

    اطلاع رسانی در خصوص تمدید مدت زمان آگهی فراخوان، صرفاً از طریق پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران به آدرس الکترونیکی dargah.nicico.com صورت می پذیرد.

    کلیه هزینه های درج آگهی‌های مربوط به این فراخوان در روزنامه‌های سراسری پس از استعلام از امور اجتماعی و روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران به عهده برنده فراخوان می باشد و پس از انعقاد قرارداد از مطالبات وی کسر خواهد شد.

    >شرکت ها به صورت مشارکت و یا کنسرسیوم مجاز به حضور و ثبت نام در فراخوان نمی‌باشند.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر شمــاره تلفن های 34303432 -034جهــت پاسخگویی به سوالات احتمالی درخصوص موارد فنی و حقوقی مندرج در متن آگهی و همچنین شماره تلفن های 34303437-034 و 82138078-021 و 34303417-034 و 34303415-034 جهــت پاسخگویی به سوالات احتمالی در خصوص دسترسی به پایگاه جامع اطلاع رسانی شرکت ملی صنایع مس ایران و همچنین بارگذاری مدارک درخواستی ارائه می‌گردد. روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان