بیست هفتمین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد

بیست هفتمین ویژه برنامه پویش دورهمی (دستان پرتلاش) خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور 57 نفر از همکاران همراه با خانواده، به تعداد 220 نفر 18 اردیبهشت ماه در سالن فرهنگسرای امام رضا (ع) فولادشهر برگزار شد.

بیست هفتمین ویژه برنامه پویش دورهمی خانواده بزرگ ذوب آهن اصفهان برگزار شد
صفحه اقتصاد -

دکتر حسن امان الهی مشاور خانواده و کارشناس صدا و سیما در این برنامه گفت: تلاشگران ذوب آهن اصفهان چرخ صنعت فولاد کشور را به گردش در می آورند و باعث رونق اقتصاد و صنعت می شوند .این صنعت مجموعه ای از سخت و دشوارترین کارها را در خود جای داده است ولذا شاهد تلاش ستودنی ذوب آهنی ها هستیم .  اعضای خانواده باید همیشه این ذهنیت را داشته باشند که شاغلین ذوب آهن با چه مشقتی امکانات خانواده را فراهم می کنند .

وی عشق ورزیدن اعضای خانواده به یکدیگر را باعث تحکیم روابط خانوادگی دانست و گفت : هرچه روابط اعضای خانواده با هم بهتر باشد این خانواده در مقابل مشکلات اجتماعی کمتر صدمه خواهند خورد.

دکتر حسن امان الهی با اشاره به اینکه یکی از مهم‎ترین نهادهای اجتماعی، خانواده است که تاثیرگذارترین نهاد محسوب می شود افزود: یکی از مهم‌ترین عناصری که یک فرد در محیط خانواده به آن احتیاج دارد، آرامش است که فرد می تواند مشکلات را در سایه آرامش خانواده حل کند و برای کسب روزی حلال دوباره آماده شود .

گفتگوی ما با تنی چند از همکاران حاضر  در این دورهمی در پی می آید:

میثم عشوری تعمیرکار پاتیل مدیریت نسوز با 13 سال سابقه گفت : این برنامه یکی از بهترین برنامه های بود که می توانست برای خانواده انجام می شود و باید گفت در شرایط کنونی پویش دورهمی می تواند باعث بهتر شدن حال اعضای خانواده گردد زیرا برنامه بسیار شاد و مفرحی در آن برگزار می شود.

طیبه طالبیان تکنسین اتاق عمل بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان با 20 سال سابقه گفت : پویش بسیار خوبی برای دور همی کارکنان و خانواده ها است و این برنامه ها برای همگان می تواند خاطره انگیز و جذاب باشد. در مجموع برنامه های متنوع و جالبی برای خانواده ها انجام شد که شایسته تقدیر است .

ابراهیم ادیبی شاغل در مدیریت حراست با اشاره به اینکه این برنامه یکی از بهترین برنامه هایی است که برای تلاشگران ذوب آهن انجام شده است، گفت : تدارک این برنامه برای تلاشگران شرکت آن هم 27 هفته متوالی کار بسیار سخت و دشوار است و باید از تمامی دست اندرکاران آن قدردانی شود زیرا لحظات بسیار خوبی را از ابتدا تا پایان مراسم برای تلاشگران و خانواده هایشان رقم زدند . وی افزود: با توجه به محیط سخت و خشن کاری در ذوب آهن اصفهان پویش دورهمی یک ایده جالب برای قدردانی از کارکنان شرکت است .

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان