چادرملو

پیام مهندس طاهرزاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بمناسبت روز کارگر

یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند تقدیر نما ییم.

پیام مهندس طاهرزاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بمناسبت روز کارگر
صفحه اقتصاد -

یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند تقدیر نماییم.

بنام یکتا آفریننده جهان

 بدون تردید تکریم این عزیزان تکلیفی است الهی و انسانی که بر عهده همه آحاد جامعه می باشد . بر خود وظیفه می دانم از تمامی کارگران نجیب و پاک سیرت این سرزمین اسلامی به ویژه کارگران وکارکنان شریف و ساعی شاغل در شرکت چادرملو که طی سال گذشته با تمام توان و همت والای خود، تلاشی در خور تحسین در افزایش میزان تولید و رکوردشکنی های متوالی داشتند تقدیر و تشکر نمایم .

امید دارم در سال جدید نیز که از سوی مقام معظم رهبری سال ” جهش تولید با مشارکت مردم ” نام گرفته است ، به حول و قوه الهی همچون سال گذشته که جهش واقعی را در تمامی واحدهای این شرکت عظیم محقق ساختید، با توانی مضاعف در راستای تولید ، توسعه و ارزش آفرینی در بخش معدن و صنایع معدنی ، حرکت مقدس خود را تداوم بخشید .

از درگاه خداوند متعال برای فرد فرد شما عزیزان آرزومند سلامتی ، سربلندی ، نشاط و شادکامی هستم و روز کارگر را ب ه تمامی کارگران زحمتکش ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم .

امیر علی طاهر زاده

مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان