کارگران؛ سودمند‌ترین سرمایه‌های انسانی

پیام مهندس حسین کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان به مناسبت هفته‌ی کار و کارگر

کارگران؛ سودمند‌ترین سرمایه‌های انسانی
صفحه اقتصاد -

کارگران عزیز به عنوان یکی از ارزشمندترین طبقه‌های اجتماعی از یک سو و سودمندترین گروه در جامعه از سوی دیگر می‌باشند.این عزیزان وارسته؛ نقش مهم و کلیدی را در به گردش درآوردن چرخ های عظیم صنعت و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور ایفا نموده و شاکله اصلی رونق و پیشگامی این سرزمین گهر بار هستند.

اینک، با گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، به مددِ سال‌ها تلاش بی‌شائبه کارگران سختکوش؛ استقلال و بالندگی و رشدِ صنعت فولاد را شاهد هستیم و بدون شک، همت والای این جهادگران عرصه‌ی اقتصاد در سراسر این خاک مقدس، ارزشمندترین سرمایه در صنعت فولاد کشور است.

سرمایه‌ای که نه‌تنها با کوشش وصف‌ناپذیر، چرخ‌های توسعه و پیشرفت کشور را به حرکت در می‌آورد که با اراده و عزمی مثال‌زدنی، در زمان جنگ اقتصادی ناجوانمردانه دشمن، با تکیه بر توان علمی و دانش فنی به‌روز، تحریم‌های بی‌سابقه را پشت سر گذاشته و سیاست فشار حداکثری دشمنان را به شکست حداکثری تبدیل کرده و توانمندی ایران و ایرانی را در عرصه‌های مختلف صنعت به‌منصه ظهور رسانده است.

فرصت را غنیمت دانسته و ضمن تبریک هفته‌ی کار و کارگر، تلاش شبانه‌روزی و زحمات، سرمایه‌های ارزشمند و انسانی بویژه،همکارانم در «شرکت صنعت فولاد شادگان» را که شکوفایی و اقتدار کشورمان در عرصه اقتصاد به دستان توانمند آنان حاصل شده است، ارج نهاده و سلامتی و بهروزی یکایک این عزیزان را از درگاه خداوند منان خواستارم.

امیدواریم با تلاش مضاعف با بهره‌مندی صحیح از اندیشه‌های نو و هنر بازوی کارگران سختکوش فولاد مردان شادگانی، شاهد تحقق افزایش بهره‌وری در تولیدو قدم‌های اثربخشی در ادامه‌ی این راه باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان