آیین معارفه مدیر حراست شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) برگزار شد

آیین معارفه جناب آقای مجید لطفعلی نیا به عنوان مدیر حراست شرکت آلومینیوم ایران در تاریخ یکم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور دکتر فروزانمهر مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت آلومینیوم ایران، معاونین، مشاورین و مدیران شرکت و همچنین مهندس امینی ریاست محترم حراست کل استان مرکزی و هیأت همراه برگزار شد.

آیین معارفه مدیر حراست شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو) برگزار شد
صفحه اقتصاد -

در ابتدای مراسم دکتر فروزانمهر ضمن عرض خیر مقدم، با بیان شرایط ویژه حاکم بر کشور و وجود تحریم‌های ظالمانه که مسائل و مشکلات متعددی را در پی داشته است، عنوان نمودند:

نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئولیت، تعهد و وظیفه ما را در راستای نیل به تحقق این شعار دوچندان می‌کند.

مدیر عامل ایرالکو، شرکت آلومینیوم ایران را با توجه به جایگاه استراتژیکی که در حوزه تولید فلزات غیر آهنی دارد، جزو مجموعه‌های مهم و اثرگذار در کشور دانسته و بیان نمودند:  مصمم بر این هستیم که با همکاری اعضای محترم هیأت مدیره، خرد جمعی و مشارکت همگان، حرکت پر جهشی را در حوزه تولیدات ایرالکو، تغییرات تکنولوژیکی و اقدامات موثری که بر رفاه، آسایش و معیشت همکاران محترم تاثیرگذار باشد را دنبال کنیم. در جریان بازدید از مجموعه تاسیسات بندر امام خمینی (ره) شاهد بودیم بسیاری از تجهیزات و تاسیسات موجود در آنجا، توسط دانش بومی و فنی همکاران شرکت ایجاد شده بود و این مسئله برای من بسیار قابل تحسین است.

ایشان در ادامه بیان نمودند: معتقدم ظرفیت نخبگی در ایرالکو بسیار بالاست و در آمار مقایسه‌ای یک ماهه اخیر در سال جاری نسبت به مدت مشابه با سال قبل، درحوزه‌های مختلف تولید شاهد بودیم که تمامی شاخص‌ها رو به افزایش می باشد.

دکتر فروزانمهر با اشاره فضای پرتنش اخیر در منطقه و عملیات غرورآفرین وعده صادق اظهار نمودند : این عملیات تمام معادلات نظام استکبار را بر هم ریخت و علی‌رغم تلاش مذبوحانه ای که اخیراً توسط دولت صهیونیسم انجام شد، این رژیم در تمام جهان مورد تمسخر قرار گرفت و مکر آنها به خودشان برگشت داده شد.

ایشان با توجه به استراتژیک بودن شرکت و حساسیت تهدیدات مختلف، قبول مسئولیت، همراهی و کمک جناب آقای لطفعلی نیا در حوزه حراست را قابل توجه دانستند و از ایشان به عنوان فردی با کسوت و تجربه فراوان در حوزه حراست و اقتصاد و شاخص و برتر بودن در تمام مولفه‌ها یاد نمودند.

مدیرعامل ایرالکو ضمن برشمردن فرازهایی از فرمان هشت ماده ای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) عنوان نمودند: هیچ خط قرمزی در حوزه انجام وظایف حراست وجود ندارد و بنده و تمامی مجموعه ایرالکو در اجرای قانون، تعامل با همکاران، شناخت آسیب ها و صیانت از سرمایه های انسانی و مادی، همدل و همراه با حوزه حراست به عنوان یک پایگاه قابل اتکا برای پرسنل ارجمند، خواهیم بود.

درادامه جناب آقای  لطفعلی نیا، مدیر حراست با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه پرافتخار شرکت آلومینیوم ایران، قبول این مسئولیت را سنگین و باعث افتخار  برشمردند و ابراز امیدواری نمودند با همکاری تمامی همکاران ساعی و گرانقدر شرکت، بتوانند در جهت پیشبرد اهداف متعالی ایرالکو قدم های ارزشمندی بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان