جهاد تعطیلی نمی شناسد؛

خداقوت و تبریک عید به کارکنان خط تولید توسط دکتر عظمایی

مدیر مجتمع مس سونگون در دومین روز عید با حضور در مجتمع و بازدید از خط تولید و طرح های توسعه، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران و خداقوت گویی به آنان، عید باستانی نوروز را تبریک گفت.

خداقوت و تبریک عید به کارکنان خط تولید توسط دکتر عظمایی
صفحه اقتصاد -

دکتر عظمایی در این بازدید با اشاره به نامگذاری سال به عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی گفت: همکاران مجتمع مس سونگون بارها با ثبت رکوردهای تولیدی نشان دادند که تولید و اعتلای شرکت مس به اهداف عالیه خود و اهتزاز پرچم مقدس کشورمان در زمینه های مختلف همواره هدفی مقدس برای آنان بوده است و هیچ مسئله ای نمی تواند این عزیزان را از دستیابی به این اهداف باز دارد که جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی تولید را یکی از مهمترین عامل رشد اقتصادی دانسته عنوان کرد: در کنار بازنگری در فرآیندها جهت ارتقای سیستم موجود و افزایش بهره وری، باید بپذیریم جهش تولید در مجتمع با بهره برداری از طرح های توسعه نمود پیدا خواهد کرد مسئله ای که بر روی آن تاکید داشته و عزم راسخی برای پیشبرد اهداف توسعه ای صنعت مس  در آذربایجان به کار خواهیم بست.

مدیر مجتمع مس سونگون در این بازدید ضمن اطلاع از آخرین وضعیت تولید و طرح های توسعه، ابراز امیدواری کرد با توانمندی های داخلی و کارکنان مجتمع انشالله سالی پر برکت را برای این صنعت در پیش رو خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان