فراخوان مزایده عمومی ارایه خدمات انبارداری شرکت خدمات هوایی پیام منتشر شد

شرکت خدمات هوایی پست و مخابرات (پیام) خدمات انبارداری این شرکت را به واجدین شرایط از طریق مزایده عمومی واگذار می نماید.

فراخوان مزایده عمومی ارایه خدمات انبارداری شرکت خدمات هوایی پیام منتشر شد
صفحه اقتصاد -

خدمات انبارداری شامل؛ تخلیه و بارگیری، صفافی و استریپ کالا، پلمب و جابجایی کانتینر در کلیه انبار های گمرکی مسقف و روباز منطقه ویژه اقتصادی پیام مطابق پیو ست شماره یک و با استفاده از دو دستگاه باسکول جهت توزین وسایل نقلیه ورودی و خروجی تحویلی از جانب طرف اول به طرف دوم واقع در درب اصلی می باشد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، بر اساس این گزارش، مهلت خرید اسناد مزایده از روز دوشنبه مورخ 1402/12/21 الی1402/12/28 و محل توزیع اسناد نیز به آدرس استان البرز، مهرشهر، بلوار ارم، فرودگاه بین المللی پیام، واحد امور قراردادها است.

همچنین مهلت تحویل و مدت اعتبار پیشنهادات تا روز سه شنبه مورخ 1403/01/28 و محل تسلیم پیشنهادات مهرشهر، بلوار ارم، فرودگاه بین المللی پیام، ساختمان اداری، دبیرخانه مرکزی خواهد بود.

براساس این گزارش، زمان بازگشایی پاکات ساعت 9 روز چهارشنبه  1403/01/29 در محل معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام است.

لازم به ذکر است، کلیه اقدامات لازم در راستای موضوع قرارداد که بر اساس قانون و آئین ­نامه اجرایی قانون امور گمرکی و همچنین قوانین مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با بهره ­گیری از ماشین آلات و تجهیزات و نیروی انسانی لازم در محدوده موضوع قرارداد، می­ بایست رعایت گردد.

متقاضیان شرکت در این مزایده، برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس استان البرز، مهرشهر، بلوار ارم، فرودگاه بین المللی پیام، واحد امور قراردادها مراجعه و یا با شماره تلفن 33266135-026 تماس حاصل نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان