وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

پروژه ABS-Rubber دارایی بازنشستگان را افزایش خواهد داد

سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همزمان با یوم الله میلاد خجسته حبیب قلوب صالحان امام عصر والزمان (عج) به‌صورت سرزده از طرح توسعه پلیمر پادجم بازدید کرد.

پروژه ABS-Rubber دارایی بازنشستگان را افزایش خواهد داد
صفحه اقتصاد -

در این بازدید، دکتر مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر زمان پور مدیرعامل هلدینگ صباانرژی و دکتر محمدی‌زاده استاندار بوشهر وزیر کار را همراهی کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر مرتضوی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش مجاهدانه جوانان سخت‌کوش و مدیران لایق هلدینگ صباانرژی و شرکت توسعه پلیمر پادجم از پیشرفت پروژه ABS-Rubberابراز امیدواری کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح در آینده ای نزدیک قطعا برسرمایه بازنشستگان که تامین کنندگان اصلی سرمایه طرح هستند افزوده خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به جوانگرایی در اجرای پروژه ABS-Rubber اشاره و تاکید کرد: خدا را شاکریم که جوانان سکاندار طرح‌های تحولی در کشور هستند و همین حضور و اراده توانسته جمهوری اسلامی ایران را از وابستگی به واردات و دانش بیگانگان به خودکفایی برساند.

مگاپروژه ABS-Rubber توسط شـرکت توسـعه پلیمـر پادجم در قالب فاز دوم پتروشیمی جم در حال احداث است و از مهم‌ترین طرح‌های ملّی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان