گزارش اختتامیه مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲

جشنواره مسابقات فرهنگی ورزشی دهه مبارک فجر سال۱۴۰۲ در ۲۸ رشته ورزشی (۱۸ رشته آقایان و ۱۰ رشته بانوان ) و با حضور حدود ۹۰۰ نفر ورزشکار در قالب پرسنل ، بازنشستگان و خانواده های پرسنل برگزار گریده است.

گزارش اختتامیه مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۲
صفحه اقتصاد -

مسابقات فوتسال این جشنواره با حضور ۱۳ تیم در دو گروه برگزار گردیده است .

اختتامیه مسابقات فوتسال همزمان با روز میلاد حضرت ابوالفضل العباس و روز جانباز با حضور جناب آقای دکتر میر اشرفی مدیریت محترم عامل شرکت ، جناب آقای پیرایش مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی و جناب آقای قائم مقامی معاونت اداره کل ورزش و جوانان و آقای اسدی معاونت امور فرهنگی ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس هیات ورزش کارگری استان مرکزی ، معاونین ، مدیران ، روسا و همکاران عزیز و با حضور پرشور تماشاگران برگزار که نهایتاً تیم های خط ۶ احیا و کارگران احیا به فینال مسابقات راه یافته اند و دیدار رده بندی نیز بین تیم های کارگاه ریخت و آند سازی برگزار گردید که در یک بازی جذاب و دیدنی تیم آند سازی موفق شد با حساب ۷ بر ۶ در مقابل تیم کارگاه ریخت به پیروزی دست یابد.

در دیدار فینال این مسابقات پس از تساوی تیم ها در وقت های قانونی مسابقه این تیم خط ۶ بود که توانست در ضربات پنالتی با غلبه بر حریف خود به مقام قهرمانی این مسابقات دست یابد.

در پایان این رقابتها تیم خط ۶ احیاء به مقام قهرمانی و تیم های کارگران احیاء یک و آند سازی به ترتیب به عنوان نایب قهرمانی و سومی این رقابتها دست یافته اند

لازم بذکر است تیم تعمیرات مرکزی به عنوان تیم اخلاق و آقای مهدی یحیایی به عنوان بازیکن اخلاق این مسابقات انتخاب شده اند.

با توجه به تقارن روز جانباز و اختتامیه این مسابقات از سوی مدیریت محترم عامل جناب آقای دکتر میر اشرفی از آقای احمد حسینخانی هزاوه  جانباز سرافراز شرکت تقدیر بعمل آمد.

لازم بذکر است مدیریت محترم عامل در مراسم اختتامیه این مسابقات حمایتهای همه جانبه خود را از ورزش کارگری شرکت اعلام و پرداختن به امور ورزشی و انجام تمرینات ورزشی را برای پرسنل و خانواده های ایشان امری ضروری برای داشتن شرکتی پویا و سالم و همچنین به تبع آن داشتن جامعه ای سلامت بر شمردند.

پیرایش مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در صحبتهای خود ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه شرکت آلومینیوم به جهت حمایت های همیشگی این شرکت در راستای مسئولیتهای اجتماعی و در حوزه ورزش کارگری با توجه به آمار بالای کم تحرکی در جامعه ( در حدود ۷۰% ) پرداختن افراد بخصوص کارگران و خانواده های ایشان را از الزامات داشتن شهری پر نشاط و سالم اعلام داشته اند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان