از افتخار آفرینی فولاد اکسین در سودآوری و صادرات تا تعهد به مسئولیت های اجتماعی و کسب نشان سطح چهار ستاره در جشنواره ملی سازمانی برای اولین بار

روابط عمومی، جشن بزرگ عطر ظهور به مناسبت نیمه شعبان و ولادت باسعادت حضرت مهدی موعود (عج) ویژه کارکنان و خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان با اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان ظهر امروز (2 اسفند ماه) با حضور مهندس محمدی مدیر عامل، مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی و جمعی از مدیران کارکنان و شرکت همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز در تالار اجتماعات این شرکت برگزار شد.

 از افتخار آفرینی فولاد اکسین در سودآوری و صادرات تا تعهد به مسئولیت های اجتماعی و کسب نشان سطح چهار ستاره در جشنواره ملی سازمانی برای اولین بار
صفحه اقتصاد -

مهندس محمدی مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اعیاد خجسته شعبانیه گفت: پانزده شعبان مصادف با ولادت حضرت مهدی (عج) است و عید نیمه شعبان یکی از باشکوه ترین و بزرگترین اعیاد برای مسلمانان در سراسر جهان می باشد. این عید بزرگ را خدمت خانواده بزرگ و همکاران تلاشگر فولاد اکسین خوزستان و محترم تبریک عرض می نمایم.

مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان با اشاره به آغاز هفته سربازان گمنام افزود: امنیت و آسایش ما در شرکت مرهون تلاش کارکنان ارزشمند واحد حراست و بازرسی است. انشالله از یاران حضرت مهدی موعود (عج) باشیم؛ با ارادت تام و تمام به او عشق می‌ورزیم و منتظر قدوم مبارکش هستیم و هم در دل و جان تصمیم به اطاعت از او داریم، ولی باید همّتمان آن باشد که در مقام یاوری، تا آنجا بالا رویم که مایه روشنی چشم ایشان باشیم، همانند بیانات امام جعفر صادق(ع) که فرمودند به گونه ای باشیم که امام زمان(عج) به یاری ما دل‌گرم باشد.

محمدی تصریح کرد: در سالی که گذشت جهادگران شرکت فولاد اکسین توانستند با تلاش های روز افرون رکورد شکنی ها، سودآوری و افتخارات قابل توجهی را محقق نمایند.

مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان گفت:ا نتخاب ما به عنوان صادر کننده برتر کشور برای اولین بار در تاریخ شرکت، رکورد شکنی 100 درصدی در سود آوری و فروش، تولید محصولات جدید و تحقق 95 درصدی آماده بکاری تجهیزات در خط تولید و افتخار آفرینی روزهای امروز ما برای کسب نشان سطح تقدیرنامه چهارستاره در جشنواره ملی تعالی سازمانی برای نخستین بار بخشی از موفقیت های بزرگ شرکت فولاد اکسین خوزستان از ابتدای سال تاکنون بوده است.

محمدی با اشاره به حماسه باشکوه حضور مردم در 22 بهمن امسال عنوان کرد: حضور گسترده و خیره کننده مردم ایران، خوزستان و به ویژه خانواده بزرگ اکسین در یوم الله امسال نمایانگر درک و شناخت عمیق این نسل از شرایط جهان امروز، هشیاری و نقش آفرینی مؤثر در صحنه‌های حماسه و مقاومت و نشان دهنده اوج آمادگی برای حضور و مبارزه در صف اول جهاد در عرصه‌های مختلف است.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: بدون تردید در این برهه حساس و سرنوشت ساز از حیات جمهوری اسلامی ایران، برای سربلندی مام وطن و برای قدرت بخشیدن به ستون های مردم سالاری انشالله همه با هم با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو  وظیفه خود را به نحو احسن انجام داده و دوباره شکوه ایرانی را رقم بزنیم.

محمدی با اشاره به مسئولیت پذیری اجتماعی و اهدای بسته های معیشتی به نیازمندان گفت: تعهد و پایبندی به مسئولیت های اجتماعی یک امر قانونی، عامل خوشنامی و یک وظیفه با ارزشی و اخلاقی است و بدون تردید این افتخارآفرینی ها مرهون برکت حاصل از انجام این فعالیت ها در مسیر مسئولیت های اجتماعی است.

مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان گفت: امروز هم خدا را شاکریم که در کنار تولید و رکورد آفرینی ها این برنامه ریزی تدارک دیده شد که بتوانیم این بسته های معیشتی را فراهم و به نیازمندان تقدیم کنیم. اقداماتی چون تامین و تحویل 2 هزار تن ورق فولادی برای ساخت پل عنافچه، توزیع 2 هزار بسته آموزشی در مناطق محروم، توزیع 4 هزار بسته معیشتی ویژه مناطق محروم ارائه خدمات درمانی و توزیع داروی رایگان در مناطق کم برخوردار قلعه چنان و منبع آب، مشارکت در درمان دختر خردسال با یک بیماری خاص و استخدام پدر او در شرکت، همچنین توزیع روزانه چندین تانکر آب شرب در روستاهای شهرستان باوی، مشارکت و اعزام ماشین آلات جهت جمع آوری آبهای سطحی در بارندگی‌های اخیر خدمات شبانه روزی در پایانه مرزی شلمچه، تبدیل وضعیت پرسنل ایثارگر که یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریتی این شرکت بوده که بر همین اساس بیش از 100 نفر تبدیل وضعیت شدند.

محمدی در پایان خبر داد: در اواسط اسفند همزمان با اعیاد شعبان به تعداد صد زوج جوان از طرف شرکت فولاد شرکت فولاد اکسین 100 سرویس جهیزیه انشاالله تقدیم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان