پیام تبریک مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

دکتر احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس با صدور پیامی فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

 پیام تبریک مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس به مناسبت یوم الله 22 بهمن
صفحه اقتصاد -

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران مظهر تجلی نور و نماد دست‌یابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت ایران است و ایام الله دهه مبارک فجر، طلوع پربرکت خورشید درخشان انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه بر از خودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" پا به میدان گذاشتند.

دهه مبارک فجر، ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های مردان وزنان آزاده ایران سرافراز و کلید گشاینده درهای فتح و پیروزی به روی ملت بزرگ ایران و تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فرارسیدن یوم الله 22 بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.

احسان دشتیانه

مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد