اطلاعیه دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شد
در راستای اجرای ماده ۴۹ دستور العمل رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۱۳۷۸/۸/۴، هیات عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور، دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعیه ای صادر کرد.

در راستای اجرای ماده ۴۹ دستور العمل رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۱۳۷۸/۸/۴، هیات عالی نظارت سازمان اداری و استخدامی کشور، دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در بخشی از این اطلاعیه آورده شده است، به منظور تسهیل در اعلام تخلفات اداری، پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی و سالم سازی محیط اداری و همچنین رعایت حقوق شهروندی، دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن نصب صندوق در مبادی ورودی ساختمان های محل مراجعه ارباب رجوع و مردم، آمادگی لازم را جهت دریافت گزارش و اعلام تخلف از طریق پست الکترونیکی به آدرس takhalofat@ict.gov.ir را نیز دارد.نشانی دفتر تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از چهارراه شهید قدوسی، ورودی ۷، ساختمان شماره ۵، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شماره تماس: ۰۲۱۸۸۱۱۴۱۰۸نمابر: ۰۲۱۸۸۴۶۲۰۳۲
نظر شما