پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

۲۲ بهمن امسال را به تجلی همدلی، مهر، محبت و هم افزایی ملی تبدیل خواهیم کرد.

پیام مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن
صفحه اقتصاد -

دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت روح الله رحمت الله علیه، طلیعه و سرآغاز وعده نصرت الهی و تحقق آن است. نماد پیروزی اسلام بر استکبار و زمینه ساز انقلاب جهانی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

چه سعادتمند مردمی هستیم که در دوران طلایی تاریخ نفس میکشیم و یاریگر این نهضت بزرگ جهانی هستیم. بی شک و منطبق بر روایات متقن، انقلاب اسلامی ایران پیوند دهنده به انقلاب جهانی مهدی(عج) خواهد شد و سربازی این انقلاب و رهبری عظیم الشأن انقلاب موهبتی الهی برای همه مردم ایران است.

به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن امسال مهمتر از هر سال است و باید تجلی وحدت و همدلی مردم ایران برای خشکاندن ریشه های نفاق و کاشتن بذر محبت و همدلی بین آحاد مردم باشد.

در این مسیر با عظمت و باشکوه تلاشگران عرصه صنعت و به ویژه سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی کشور در صنایع انرژی بر منطقه ویژه اقتصادی لامرد یک دل و همنوا با رهبر فرزانه انقلاب، مسئولین کشور و مردم شریف ایران عزیز و در راستای ارج نهادن به خون پاک و قدسی شهیدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه شرکت خواهند نمود و یک بار دیگر دشمنان این آب و خاک را برای هرگونه تعدی ناکام خواهند گذاشت.

کورش فتاحی- مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان

    آخرین اخبار

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان