مجری طرح احیای معادن کوچک اعلام کرد:

احیا، فعال‌سازی و توسعه ۳۵۷ معدن کوچک مقیاس طی ۹ ماهه امسال

مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس اعلام کرد: طی 9 ماهه امسال، 357 معدن احیا، فعال سازی و توسعه یافت.

احیا، فعال‌سازی و توسعه 357 معدن کوچک مقیاس طی 9 ماهه امسال
صفحه اقتصاد -

عباس جرجانی به مناسبت دهه مبارکه فجر با بیان این مطلب گفت: از ابتدای فروردین تا پایان آذر، 273 معدن احیا و فعال سازی و 84 معدن نیز توسعه یافت. با راه‌اندازی کامل و تکمیل ظرفیت این معادن، برای بیش از1400 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می شود.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، وی افزود: اقدامات زیرساختی این طرح در حال حاضر شامل 18 طرح «در حال اجرا»، یک طرح «در دست مناقصه پیمانکار» و نیز 24 طرح «در حال مطالعه» است.

مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس با اشاره به اقدامات دیگر انجام شده در سال جاری تصریح کرد: رفع موانع تولید برای 19 واحد معدنی در استان گیلان، پذیرش 36 پرونده در روند صندوق بیمه سرمایه‌گذاری و پایش 222 معدن احیاشده سال 1401 در 11 استان، از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: معرفی 59 بسته پیشنهادی سرمایه‌گذاری شامل 329 محدوده در اختیار ادارات کل صمت استان‌ها، از دیگر فعالیت های صورت گرفته در راستای طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد