در بازدید مدیران کل محیط زیست و منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری از فولاد سفیددشت مطرح شد؛

برنامه ریزی فولاد سفیددشت برای احداث نیروگاه خورشیدی باهدف حرکت در مسیر فولاد سبز

شـرکت فولاد سفیددشـت همگام با تولید پایدار و با کیفیـت، حفـظ و صیانـت از محیط زیسـت را سـرلوحه اهداف خود قرارداده و در همین راسـتا اقداماتـی نظیـر احـداث تصفیه خانـه صنعتـی و بهداشتی، به روزرسانی عملکرد غبارگیرهای واحد تولید، پایش آنلاین آلاینده های محیط زیست در سطح شـرکت و ایجاد فضای سـبز و توسـعه آن را اجرایـی نموده اسـت.

برنامه ریزی فولاد سفیددشت برای احداث نیروگاه خورشیدی باهدف حرکت در مسیر فولاد سبز
صفحه اقتصاد -

مدیرکل محیط زیست و مدیرکل منابع طبیعی استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از کارشناسان این بخش ها از شرکت فولاد سفیددشت به عنوان بزرگترین واحد صنعتی استان بازدید کردند.

در ایـن بازدیـد، سـعید یوسـف پور، مدیـرکل محیط زیسـت اسـتان چهارمحـال و بختیاری، ضمن بازدید از واحدهـای تصفیه خانه و پروژه فولادسـازی روند اقدامات زیست محیطی شـرکت را مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد با راه اندازی واحد فولادسـازی این شرکت، همچنان این اقدامات ادامـه یابـد.

تشریح اهداف طرح کاشت یک میلیارد اصله درخت

اصغر احمدی، مدیرکل منابع طبیعی این استان نیز در این بازدید ضمن تشریح اهداف طر ح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت گفت:  احیای جنگل ها و مراتع، تأمین پوشش گیاهی در عرصه های مختلف، کاهش آلودگی هوا، تولید ا کسیژن، حفاظت از منابع آب و خاک از اهداف این طرح مردمی است.

وی در ادامه تصریح کرد: این طر ح می تواند نقش مهمی در بهبود وضعیت محیط زیست کشور داشته باشد و به کاهش آلودگی هوا و بهبود کیفیت زندگی مردم کمک کند.

برنامه ریزی فولاد سفیددشت برای احداث نیروگاه خورشیدی باهدف حرکت در مسیر فولاد سبز

در جریان این بازدید، گزارش اقدامات و دستاوردهای زیست محیطی شرکت فولاد سفیددشت از سوی محمود ارباب زاده مدیرعامل و سایر مدیران و کارشناسان حوزه محیط زیست شرکت ارائه شد.

به گفته مدیرعامل شرکت فولاد سفیددشت، این شرکت همگام با تولید پایدار و با کیفیت، حفظ و صیانت از محیط زیست را سرلوحه اهداف خود قرارداده و در همین راستا اقداماتی نظیر احداث تصفیه خانه صنعتی و بهداشتی، به روز رسانی عملکرد غبارگیرهای واحد تولید، پایش آنلاین آلاینده های محیط زیست در سطح شرکت و ایجاد فضای سبز و توسعه آن را اجرایی نموده است.

وی از برنامه ریزی فولاد سفیددشت برای احداث نیروگاه خورشیدی با هدف حرکت در مسیر فولاد سبز و تولید پایدار خبر داد

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان