پایان کار نمایشگاه کتاب شرکت آلومینای ایران با استقبال ۱۰ هزار نفری اهالی فرهنگ دوست

ششمین نمایشگاه کتاب شرکت آلومینای ایران در حالی به پایان رسید که شاهد استقبال بی نظیر بیش از 10 هزار نفر از اهالی فرهنگ و دوستداران کتاب از این رویداد بود.

پایان کار نمایشگاه کتاب شرکت آلومینای ایران با استقبال 10 هزار نفری اهالی فرهنگ دوست
صفحه اقتصاد -

این نمایشگاه از 19 دی ماه تا دوم بهمن ماه در سالنی به مساحت 1000 مترمربع با هدف افزایش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و مطالعه و با بیش از ۷ هزار عنوان کتاب  برای علاقه‌مندان به کتاب گشوده شد و توانست بازدید کنندگان بسیاری را به خود جذب نماید.

مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران در این رابطه به حضور بخش های مختلف جامعه در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در ۱۴ روز برگزاری این رویداد، بیش از 10 هزار نفر از نمایشگاه بازدید داشتند.

آقای پاد افزود : در این نمایشگاه بیش از 55 هزار جلد کتاب از انواع کتب ادبی، علمی، دینی، هنری و …. به فروش رسید.

مهندس پاد خاطرنشان کرد: بیشتر مخاطبان این نمایشگاه را جوانان و نوجوانان و بیشترین کتاب های به فروش رفته در حوزه ادبی و کودک بوده است.

وی اظهار داشت: در این نمایشگاه بیش از ۷ هزار عنوان از به روزترین و پرتیراژترین مجموعه‌های بزرگ آثار ادبی، علمی، دینی، زبان و کتاب های  هنری، در اختیار علاقمندان و دوست داران کتاب قرار گرفت.

وی برگزاری نمایشگاه کتاب را زمینه ساز ایجاد فضای فرهنگی مناسب در جامعه دانست و گفت : با توجه به اینکه فضای مجازی به کاهش سرانه مطالعه منجر شده است، برگزاری نمایشگاه کتاب توانست یک فرصتی فرهنگی پویا و فعالی را در جامعه ایجاد کند.

وی با بیان اینکه برپایی مداوم این نمایشگاه‌ها می‌تواند به توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی کمک کند، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه جدیدترین آثار مکتوب در معرض دید و استفاده علاقه‌مندان قرار گرفته و تخفیف های خوبی نیز برای  علاقه‌مندان در نظر گرفته شد.

مدیر روابط عمومی و امور اجتماعی شرکت آلومینای ایران با اشاره به جایگاه بی‌بدیل کتاب و کتاب خوانی در تقویت فرهنگ عمومی، در خصوص بی‌توجهی به این مسئله مهم هشدار داد و گفت: کتاب سرمایه ماندگار ملت‌ها و حلقه اتصال تمدن‌ها و ملت‌ها است و در این راستا باید بیشتر به این مهم توجه شود.

وی یادآور شد: ابراز رضایت بی‌سابقه دوستداران کتاب، بزرگترین افتخار برای دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه می باشد.

مهندس پاد با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: با تلاش همگی دست‌اندرکاران و عوامل برگزاری بود که نمایشگاه کتاب شرکت آلومینای ایران فراتر از فروش کتاب، به یک اجتماع بزرگ فرهنگی تبدیل شد.

وی با بیان اینکه این حضور به یادماندنی و پربار، قطعاً به حرکتی ارزنده و مفید در ترویج و گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ما تبدیل خواهد شد، افزود: نمایشگاه کتاب، با هدف نهادینه نمودن و اشاعه فرهنگ کتابخوانی، فرصتی منحصر به ‌فرد برای برخورداری از محتوا و عناوین گوناگون و جذاب کتاب های مختلف و تازه های چاپ در زمینه‌های متعدد، فراهم کرد .

وی افزود: شرکت آلومینای ایران در راستای اقدامات فرهنگی خود و ترویج و نهادینه نمودن فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه، با افتخار میزبانی یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در شهرستان و استان را به ثمر رساند.

در پایان ایشان از حمایت ها و مساعدت های موثر جناب آقای دکتر شه بخش مدیر عامل محترم و اعضای هیأت مدیره محترم شرکت آلومینای ایران و همچنین از همه دست اندرکاران و عوامل برگزاری نمایشگاه کتاب و مسئولین محترم شهرستان جاجرم که با راهنمایی های ارزنده خود در برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن یاری رساندند تقدیر و تشکر نموده و آرزوی موفقیت همگان را از خداوند متعال مسألت نمودند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد