پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت میلاد حضرت امام علی علیه السلام

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت میلاد حضرت امام علی علیه السلام پیام تبریک صادر نمود.

پیام مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران به مناسبت میلاد حضرت امام علی علیه السلام
صفحه اقتصاد -

متن پیام بدین شرح است:

مروت، مردانگی، کمال، اعتدال، قلبی رئوف در برابر ایتام، شیری غرنده در برابر کفار، همسری همراه، پدری فداکار و یاوری تمام عیار برای رسول خدا، مردی کامل و الگویی تمام عیار برای تمام تاریخ او علی است.

علی بر روی منبر خطیب است، پشت میز قضاوت عادل است، در میدان جنگ دلیر است، در نماز خاشع است، در کوچه های شهر و بین مردم خاضع است، برای همه ایتام پدری مهربان است و راههای آسمان را بهتر از زمین می شناسد.

در جهان پرتلاطم امروز که صدای بلند مکاتب مادی گرا، بشر رها شده در اقیانوس پرتلاطم مادیات را به قهقرای نیستی، می کشانند چاره ای نیست جز اینکه الگویی تمام عیار و کامل به بشریت معرفی شود و مسیر تعالی و تکامل پیش چشم او ترسیم گردد و علی همان الگوی کامل و جامعی است  که از او غفلت شده است و هر انسان آزاده ای که امروز دغدغه نجات بشریت را در سر دارد موظف است ورای اعتقادات شخصی و نگاه‌های مذهبی این شخصیت کامل و جامع را به زبان روز به جهانیان معرفی کند.

اینک در سالروز مولود کعبه خدا را شاکرم که به شخصیتی چون علی بن ابیطالب ارادت  وولایت دارم و ضمن تبریک این میلاد مسعود، خود و همکاران خانواده بزرگ فولاد آلیاژی ایران را به شناخت بیشتر و تاسی به ایشان دعوت می کنم.

محمد کمال زاده

مدیر عامل

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان