کسب تقدیرنامه دوستاره چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط فولاد شادگان

آئین چهاردهمین دوره اعطای این جایزه با حضور دکتر سید احسان خاندوزی؛ وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی، دکتر سید رحمت اله اکرمی؛ خزانه دار کل کشور و معاون وزیر اقتصادی و دارایی، دکتر محمد شیریجیان؛ معاون اقتصادی بانک مرکزی، دکتر مجید قاسمی؛ رئیس انجمن مدیریت مالی ایران، دانشمندان و اساتید حوزۀ مالی و نمایندگان شرکت‌های برگزیده، به‌‌همت انجمن مدیریت مالی ایران، امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه۱۴۰۲ در محل سالن اجلاس سران برگزار گردید.

 کسب تقدیرنامه دوستاره چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط فولاد شادگان
صفحه اقتصاد -

این جایزه که هر سال با رویکرد توسعه اقتصادی کشور اعطا می‌شود، از سوی تعدادی از نخبگان و اساتید اقتصاد در چندین مرحله مورد داوری و ارزیابی‌های مختلف قرار گرفته و بر اساس شاخص‌های متعدد به یک مجموعه اهداء می‌شود.

گفتنی است؛ این جایزۀ از سال ۱۳۸۹ آغاز  شد و در سال جاری چهاردهمین دورۀ خود را برگزار کرد. در این رویداد پس از ارزیابی شرکت‌کنندگان بر اساس شاخص‌های تخصصی مالی، حسابداری و عملکردی توسط نخبگان و اساتید خبره، در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه از سازمان‌های حائز رتبه تقدیر به عمل آمد که شرکت صنعت فولاد شادگان در ادامۀ افتخارآفرینی‌های خود موفق به دریافت تقدیرنامه دوستاره گردید.

کسب جایزه ملی مدیریت مالی ایران به عنوان سند افتخار یک سازمان در حوزه مالی است و شرکت در این جایزه، حتی برای سازمان‌هایی که به سطح دریافت جایزه نایل نمی‌شوند هم ارزشمند است، زیرا این فرآیند نقاط ضعف و قوت حوزه مالی سازمان را به تفکیک و براساس نوع فعالیت بازگو کرده و سازمان را برای انجام اقدامات لازم جهت رفع موانع و کمبودها در مسیر دستیابی به اهداف و استراتژی‌ها هدایت می کند.

برگزاری جایزه ملی مدیریت مالی ایران بستر ساز بهبود و ارتقاء سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت‌ها و سازمان‌های شرکت کننده شده است. حضور فعال و گسترده شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی در جایزه ملی مدیریت مالی ایران بیانگر این است که سازمان‌های ایرانی میل بسیاری برای حضور در فرایندی دارند که در آن سازمان‌های همسو و غیر همسو شرکت می‌کنند تا سطح واقعی خود را در حیطه عملکرد مدیریت بسنجند و خود را با سازمان‌ها و شرکت‌هایی که از نظر نوع فعالیت با آن‌ها مشترک می‌باشند مقایسه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان