دستاورد موفقیت‌آمیز گل‌گهر در کسب و استقرار استانداردهای مدیریتی

شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر در ادامه روند موفقیت‌آمیز خود و برای اولین بار در تاریخ این شرکت، موفق به اخذ استانداردهای ISO ۱۰۰۰۴ (سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریان)، ISO ۱۰۰۰۲ (سیستم مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان) و همچنین صدور و بازبینی مجدد استانداردهای ISO ۹۰۰۱، ISO ۴۵۰۰۱ و ISO ۱۴۰۰۱ شد.

دستاورد موفقیت‌آمیز گل‌گهر در کسب و استقرار استانداردهای مدیریتی
صفحه اقتصاد -

این اتفاق و رویداد مهم جهت شناسایی و درک نیاز مشتریان و پاسخ‌گویی مناسب به خواسته و انتظارات مشتریان شرکت می‌باشد، که در همین راستا گل‌گهر با تدوین استراتژی‌ها و اقدامات مختلف و همچنین طراحی و به‌کارگیری این استانداردها از طریق طبقه‌بندی نیازها و خواسته‌های مشتریان، سعی نموده تا گام بلندی در خصوص "مشتری‌مداری" که یکی اصول بنیادی تعالی شرکت می‌باشد، بردارد.

 به‌یقین این موفقیت، نشان از تلاش‌های متعهدانه مجموعه همکاران گل‌گهر، توجه آنها به رویکردهای مشتری‌مداری در مسیر تعالی شرکت و همچنین لبیک تلاشگران شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر به منویات مقام معظم رهبری در سال "رشد تولید و مهارتورم" است.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه