پیام مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تولد حضرت زهرا(س) و روز زن

سیزدهم دی ماه، سالروز شهادت سردار سرافراز جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه است

پیام مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تولد حضرت زهرا(س) و روز زن
صفحه اقتصاد -

سیزدهم دی ماه، سالروز شهادت سردار سرافراز جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه است؛ فرمانده ای شجاع، قهرمان، حماسه آفرین و کم نظیر در سپاه اسلام که پس از عمری رشادت و مجاهدت در مسیر پاسداری از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و اعتلای ایران اسلامی ، سرانجام در این راه از خون پاک خویش مایه گذاشت و به دست شقی ترین افراد این روزگار، رژیم جنایتکار و سفاک آمریکا به شهادت رسید و به اعلی علیین پیوست.

پیام مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، تولد حضرت  زهرا(س) و روز زن

بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم دی ماه،  سالروز شهادت سردار سرافراز جهان اسلام، حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه است؛ فرمانده ای شجاع، قهرمان، حماسه آفرین و کم نظیر در سپاه اسلام که پس از عمری رشادت و مجاهدت در مسیر  پاسداری از قرآن و مکتب اهل بیت(ع) و اعتلای ایران اسلامی ، سرانجام  در این راه از خون پاک خویش مایه گذاشت و به دست شقی ترین افراد این روزگار، رژیم جنایتکار و سفاک آمریکا به شهادت رسید و به اعلی علیین پیوست.

امروز این شهید محبوب و عزت آفرین، الگویی درخشان از   تربیت یافتگان مکتب اسلام  و افتخار  همه ایرانیانی است که دل در گرو استقلال و اعتلای کشور دارند .

در مقابل،  رژیم آمریکا منفورترین رژیم در جهان است و نظام استکبار می داند که با این گونه جنایت ها هرگز نخواهد توانست در اراده های پولادین مجاهدان بزرگی که در دامان ملت های مسلمان تربیت شده اند، خللی به وجود آورد.

بی شک صف استوار پویندگان راه جهاد و شهادت در ایران اسلامی ، در سپاه و در همه‌ نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی، بنیانی مرصوص است که تداوم مسیر نورانی سردار دلها ، شهید حاج  قاسم سلیمانی و دیگر شهدای اسلام و انقلاب را رقم خواهد زد و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا.

بر کسی پوشیده نیست که حضرت  زهرای اطهر (س) اسوه و الگوی سردار بزرگ جهان اسلام بود؛  چنان که در بسیاری از عملیات ها با اسم  رمز متبرک  یا زهرا (س)  همراه با همرزمانش به پیروزی های بزرگ دست می یافت؛ چرا که  صدیقه کبری (ع) تجسّم عالی‌ترین مفاهیم انسانی و اسلامی در مورد زن است؛ شخصیت بی نظیری که اندکی بعد از رسالتِ پیامبر  اکرم (ص) طلوع و اندکی بعد از رحلتِ ایشان  غروب می  کند و  در  همسری، مادری و مقامات معنوی اوج قله تصور به شمار می آید؛  به طوری که با سیره مطهر خود نشان می دهد که زن می تواند به مقام عالی عصمت نایل آید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پاک سردارشهید  حاج قاسم سلیمانی و تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، از درگاه خداوند متعال برای ایران اسلامی در ظل  زعامت و هدایت ولی امر مسلمین جهان،  حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه ای « مد ظله العالی»، پیشرفت ، سربلندی، توفیقات و  عزت  روز افزون را مسألت و امید دارم که  تعالیم ناب مکتب فاطمی و نام و یاد و خصوصیات شهید والا مقام  این مکتب،  حاج قاسم سلیمانی تداوم و   خط  تقویت جبهه مقاومت همچنان ادامه یابد.

محمد مجاور شیخان

مشاور مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیرعامل پازارگاد

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد