برگزاری جلسه خودارزیابی در فولاد سنگان

جلسه خود ارزیابی شرکت صنایع معدنی فولاد سنـگان بر اساس مدل تعالی سازمان با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران ، روسا و جمعی از کارشناسان در فولاد سنگان برگزار شد.

برگزاری جلسه خودارزیابی در فولاد سنگان
صفحه اقتصاد -

جلسه خودارزیابی شرکت فولاد سنگان بر اساس مدل تعالی سازمانی 1400 در حالی شروع به کار نمود که علی امرایی، مدیرعامل فولاد سنگان در این مراسم عنوان کرد :

به گزارش روابط عمومی فولاد سنگان، فولاد سنگان از جمله شرکت های است که با هدف پیشرفت و توسعه همه جانبه، به دنبال روش هایی برای بهبود مستمر و توسعه در شرکت  است و فولاد سنگان هرساله به طور منظم در ارزیابی های مختلف شرکت نموده و اهمیت این موضوع برایمان بسیار روشن می باشد.

مدیرعامل فولاد سنگان گفت: با حضور منظم و هدفمند در چنین ارزیابی هایی، این شرکت به سمت استانداردهای لازم رفته و  مسلما این مهم موجب شکوفایی و اثربخشی هرچه بهترسازمان خواهد شد.

در ادامه اللهوردی تقوی، مشاور حوزه استراتژی سازمان نیز در ادامه گفت: سازمان های جهانی برای پیشرفت نیازمند الگو می باشند و این چنین با حرکت بر اساس شاخصه و الگوی مناسب، شکاف های سازمانی شناسایی و در صدد بهبود و رشد بر می آیند.

وی افزود: بقا و تداوم یک سازمان مطمئنا بخاطر سیستم های مدیریتی است و انشالله با تلاش تیمی در فولاد سنگان، همچون گذشته شاهد پیشرفت روزافزون باشیم.

 گفتنی است این رویداد به مدت دو روز ادامه خواهد داشت و شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، در سال های گذشته با حضور در ارزیابی جایزه ملی تعالی سازمانی موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره و سه ستاره گردیده است.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان