در نوزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی؛

محمد جواد خلیلی به عنوان«مدیر برتر روابط عمومی»کشورانتخاب شد

محمد جواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران در نوزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و بیستمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به عنوان «مدیر برتر روابط عمومی» کشور انتخاب شد.

محمد جواد خلیلی به عنوان«مدیر برتر روابط عمومی»کشورانتخاب شد
صفحه اقتصاد -

این جشنواره با موضوع «مهارت های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» طی روزهای ۲۰ تا ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مدیران، فعالان حوزه ارتباطات، استادان و کارشناسان حوزه بین الملل در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش مس پرس، بر اساس تصمیم هیئت داوران بیستمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، این انتخاب به دلیل توفیقات موثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته با ذی نفعان داخلی و خارجی و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی صورت گرفته است.

در این مراسم، علاوه بر اهدای لوح سپاس به مدیر روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران، دو کارگاه آموزشی با عناوین استفاده از هوش مصنوعی و چت بات ها در روابط عمومی و کاربرد هوش مصنوعی در تدوین راهبردهای روابط عمومی به صورت مجازی و سه نشست علمی - تخصصی نیز برگزار شد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه