مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاده بین المللی پیام عنوان کرد؛

پیش‌بینی استقرار ۷۰ درصدی شرکت‌های فناور در پیام تا پایان دولت سیزدهم

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: هم اکنون حدود 58 درصد شرکت‌های مستقر در این منطقه در حوزه آی.سی.تی و تجهیزات الکترونیک فعال هستند، که این رقم تا پایان دولت سیزدهم به 70 درصد خواهد رسید.

پیش‌بینی استقرار 70 درصدی شرکت‌های فناور در پیام تا پایان دولت سیزدهم
صفحه اقتصاد -

اکبر قنبرپور با بیان اینکه 320 واحد تولیدی و صنعتی در این منطقه با اولویت واحدهای مرتبط با آی.سی.تی سرمایه گذاری کردند، تصریح کرد: پیش بینی می شود که این رقم تا پایان امسال به 360 شرکت برسد.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، وی در بخش دیگری از سخنان خود مبنی بر راه اندازی گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، بیان داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های مرتبط با هدف راه‌اندازی این گمرک در پیام تاکنون پیاده‌سازی شده است.

مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: به همین منظور اقداماتی از جمله، ایجاد نمایندگی دفتر پست جمهوری اسلامی ایران، استقرار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، راه اندازی 2 آزمایشگاه تخصصی با هدف ارزیابی تجهیزات حوزه فناوری و رایزنی‌هایی برای برقراری پروازهایی به مقصدهای دوبی و شنزن از پیام صورت گرفته است.

قنبرپور تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته و دیگر برنامه‌های در دست اقدام که در حال پیاده‌سازی آنها هستیم، پیش‌بینی می‌شود که تا پایان امسال، نخستین گمرک تخصصی فاوا در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام تکمیل و فعال شود.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان