به میزبانی فولاد اکسین خوزستان برگزار شد؛

نشست مشترک و هم اندیشی مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ صبا انرژی

نشست مشترک و هم اندیشی مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ صبا انرژی، به میزبانی فولاد اکسین خوزستان، در این شرکت برگزار شد.

نشست مشترک و هم اندیشی مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ صبا انرژی
صفحه اقتصاد -

مهندس علی محمدی در نشست هم اندیشی مدیران حراست شرکت های زیرمجموعه هلدینگ صباانرژی، اظهار کرد: حراست پشتوانه ای محکم برای سلامت سازمان است که باید ضمن حفظ آرامش در شرکت، مشکل‌سازها و خطرهای درونی و داخل مجموعه را شناسایی کند تا از بروز مشکلات و یا تهدیدهای احتمالی جلوگیری شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، وی وظیفه اصلی حراست را حفاظت از سلامت سازمان یا شرکت دانست و افزود: هر سازمانی جهت نیل به اهداف خود به سلامت درونی و بیرونی نیاز دارد و از آنجا که سلامت هر سازمان همواره در معرض آلودگی ها و تهدیدهای درونی و نفوذی است، برای حفظ این سلامت و پیشگیری از آلودگی ها نیازمند سیستمی به نام حراست هستیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به اینکه حراست، سازمان را از مخاطرات درونی و بیرونی حفظ و مراقبت می کند، ادامه داد: حراست به عنوان چشم بینا و چراغ روشن سازمان، مسیر حرکت مدیریت را هموار و تصمیم‌گیری را برای مدیران در محیط تحت نظارت خود آسان و در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی هدایت می‌کند.

گفتنی است، این نشست با حضور مهندس ظاهری مدیر حراست هلدینگ صباانرژی، مهندس احمدی مدیر حراست شرکت فولاد اکسین خوزستان و کلیه مدیران حراست شرکت های تابعه هلدینگ صبا انرژی به میزبانی فولاد اکسین در این شرکت برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان