دکتر محمد شیخان در دیدار با مسئولان شهرستان کنگان عنوان کرد؛

پیشرفت جامعه محلی، لازمه رشد صنعت در منطقه پارس جنوبی

دکتر محمد شیخان ، مشاور مدیر عامل گروه صنایع خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد ضمن دیدار با مسئولان شهرستان کنگان بر ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع با رویکرد ارتقای منطقه و پیشرفت جامعه محلی تاکید کرد.

پیشرفت جامعه محلی، لازمه رشد صنعت در منطقه پارس جنوبی
صفحه اقتصاد -

دکتر محمد شیخان صبح امروز (چهارشنبه ۱۵ آذرماه) با حضور در شهرستان کنگان با فرماندار ، امام جمعه، فرمانده سپاه پاسداران، رییس دادگستری و دادستان شهرستان کنگان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پازارگاد ، مشاور مدیر عامل گروه صنایع خلیج فارس و مدیرعامل شرکت پازارگاد  در این نشست ها با اشاره به فعالیت های متنوع شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در پشتیانی از صنعت در پایتخت انرژی کشور گفت:  نقش مردمی که در جوار صنایع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه پارس حضور دارند در کسب دستاوردهای این حوزه و  نیز در پیشرفت همه جانبه  اقتصاد کشور ،  اثربخش و تحسین برانگیز است.

دکتر شیخان تصریح کرد: توسعه متوازن  و رشد همزمان صنایع  و  جوامع محلی می تواند به  پیشرفت  پایدار و همه جانبه منطقه کمکی شایان کند، از این رو شایسته است توجه به ایفای  مسولیت های اجتماعی همواره  در اولویت برنامه های مدیران صنایع باشد.

وی با اشاره به رویکرد و ماموریت جدید شرکت پازارگاد در  منطقه پارس جنوبی در کنار پشتیبانی همه جانبه از صنعت گفت : توجه جدی و برنامه محور به رفع مشکلات مردم مناطق پیرامونی از طریق  تشکیل کمیته محرومیت زدایی و مسئولیت اجتماعی  از اولویت های پازارگاد محسوب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمودی، امام جمعه، غریبی فرماندار ، سرهنگ حسن زاده فرمانده سپاه ، مؤمنی،  رییس دادگستری و احمدی، دادستان شهرستان کنگان نیز در این نشست ها با قدردانی از نگاه  راهبردی و جامع  مدیرعامل پازاگاد  به محیط پیرامونی صنعت ، به بیان دیدگاه ها و راهکارهای خود در جهت کمک به پیشرفت جامعه محلی و  شهرستان کنگان پرداختند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد