روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان، جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را درو کرد
روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان در هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در تمامی بخشهای مشارکت خود از بین ۱۷۰۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره موفق به کسب ۴ رتبه برتر شد و جایزهی دیپلم افتخار سطح ملی را به خود اختصاص داد.
در «هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی» که در ۱ آذر ماه ۱۴۰۲ به همت انجمن متخصصان روابطعمومی در محل، تهران، سالن پژوهشکده فرهنگ،هنر و معماری جهاد دانشگاهی برگزار شد، روابطعمومی شرکت صنعت فولادشادگان، در هر ۴ حوزه زیر حائز رتبه شد.
-طراحی و گرافیک بروشور رتبه اول
-تبلیغات مکتوب رتبه دوم
-تیزر رتبه دوم
-طراحی پوستر رتبه سوم
همچنین با توجه به موفقیت شرکت صنعت فولاد شادگان در ۴ بخش، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره نیز به آرمین مرادی مدیر روابط عمومی این شرکت تعلق گرفت.
بهگزارش روابطعمومی فولادشادگان، گفتنی است انجمن متخصصان روابطعمومی با هدف سنجش شرایط و بسترهای ارتقای کمی و کیفی فعالیتهای انتشاراتی و ایجاد محیط علمی و آموزشی برای مدیران و کارشناسان روابطعمومی، برگزاری جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را در دستور کار خود قرار داده است.
این جشنواره قصد دارد دستاندرکاران حوزه روابطعمومی و ارتباطات را با اصول، گونههای جدید نشر و همچنین استانداردهای چاپ بیشتر آشنا کرده و ضمن ارائه و معرفی آثار شاخص و الگوهای برتر، زمینه را برای کمک به توسعه و ارتقای سطح توانمندیها و مهارتهای موردنیاز مدیران و کارشناسان این حوزه و روزآمدسازی دانش تخصصی آنها فراهم سازد.
هجدهمین دوره از جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی در ۱۱ بخش ادبیات (مستندسازی و داستان سرایی)، برنامه انتشاراتی، انتشارات اصلی (چاپی و الکترونیکی)، هنرهای تجسمی بصری، رسانههای دیداری و شنیداری، رسانههای دیجیتالی، تبلیغات مکتوب، تحلیل محتوا، کارشناس برتر انتشارات روابطعمومی، بخش نحوه ارائه آثار و بخش ویژه در سه حوزه ملی، تهران و استانی با حضور روابطعمومیهای کشوردر بخشهای دولتی و خصوصی برگزار شد.
نظر شما