نشست صمیمانه مدیرعامل و کارکنان پازارگاد ؛

از طبقه بندی مشاغل تا تبدیل وضعیت ایثارگران و برنامه های آتی پازارگاد

همزمان با هفته بسیج و سالروز میلاد حضرت زینب (س)، نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد با کارکنان این شرکت برگزار شد.

از طبقه بندی مشاغل تا تبدیل وضعیت ایثارگران و  برنامه های آتی پازارگاد
صفحه اقتصاد -

در این نشست دکتر شیخان، مدیرعامل پازارگاد با تبریک هفته بسیج به نقش بسیج به عنوان مظهر قدرت و سازندگی در کشور اشاره کرد و گفت، در تمام طول تاریخ انقلاب هر جا تفکر بسیجی در میدان حضور داشته ما با اقتدار و قدرت به جلو حرکت کرده ایم و این تفکر بسیج است که می تواند ایران را به قله های افتخار نزدیک کند.

مدیرعامل پازارگاد در جمع صمیمی کارکنان این شرکت گفت: امروز یک روز خاص برای بنده است و در طول هشت ماه که در این شرکت حضور دارم به جرات می توانم بگویم امروز بهترین روز کاری ام در پازارگاد بوده است.

دکتر شیخان تصریح کرد: پازارگاد به عنوان پشتیبان صنعت در پایتخت انرژی کشور می تواند با برنامه ریزی مطلوب و استفاده از توانمندی های حوزه منابع انسانی این شرکت فضا را برای رشد و توسعه همه جانبه کشور فراهم سازد و این مهم با همگرایی و همراهی تمامی کارکنان این شرکت دست یافتنی‌است.

در این نشست صمیمانه تعداد زیادی از کارمندان شرکت پازارگاد به بیان دغدغه ها، مشکلات و ارایه پیشنهادها و راهکاری توسعه ای در راستای پیشبرد اهداف شرکت پرداختند .

مسایل پرداخت حقوق و دستمزد ، طرح طبقه بندی مشاغل ، تبدیل وضعیت ایثارگران و…. از برخی دغدغه ها و بیان دیدگاه‌های توسعه ای و ارایه راهکارهای تحول در حوزه کسب و کارها از دیگر مباحت مطرح شده توسط کارکنان در این نشست بود.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد