در آیین رونمایی از پودر جدید پاکسان مطرح شد

محصولات جدید و باکیفیت پاکسان در مسیر سلامتی خانواده‌ها | پودر سپید پرایم واش، محصولی شگفت‌انگیز با مزیت‌های بیشمار

آیین رونمایی از پودر سپید پرایم واش شرکت پاکسان در حضور اصحاب رسانه در محل این شرکت اجرا شد و مدعوین با کیفیت بهتر و لکه‌بری برتر این پودر که در بسته‌های ۶۰۰ گرمی تهیه‌شده است، آشنا شدند. مدیرعامل این شرکت و مسئولین مربوطه در امر تهیه این پودر که با فرمولاسیون جدید و اختصاصی در پاکسان تولید می‌گردد، مراحل و مزیت‌های این پودر را برای خبرنگاران برشمردند.

محصولات جدید و باکیفیت پاکسان در مسیر سلامتی خانواده‌ها | پودر سپید پرایم واش، محصولی شگفت‌انگیز با مزیت‌های بیشمار
صفحه اقتصاد -

شرکت پاکسان که با بهره گیری از فناوری روز دنیا و با استفاده از ظرفیت‌های متخصصان جوان خود توانسته‌ است عنوان یکی از موفق ترین شرکت های پیشتاز در صنعت مواد شوینده و بهداشتی را با دارابودن کاملترین سبد کالایی به دست آورد، در روز ۲۱ آبان ۱۴۰۲ از محصول جدید خود رونمایی کرد.

۶دهه سابقه درخشان پاکسان در صنعت شوینده

آیین رونمایی از پودر سپید پرایم واش با حضور مهندس شهریار  محمدی راد مدیریت عامل پاکسان، دکتر مرادی مدیرعامل گروه صنایع بهشهر، دکتر حقی مدیرعامل هلدینگ شوینده و مدیران ارشد شرکت‌های گلتاش و ساینا برگزار گردید. 

photo7768159015

در این مراسم مدیرعامل شرکت پاکسان با بیان ویژگی‌های پودر سپید پرایم واش پرداخت و گفت: این پودر با فرمولاسیون جدید و اختصاصی این شرکت با داشتن مزیت‌های بیشتر در امر پاک‌کنندگی و لکه‌بری دارای آخرین استانداردهای کیفیت و سازگار با محیط زیست می‌باشد، در بسته بندی های ۶۰۰ گرمی به بازار عرضه خواهد شد .

وی افزود: متخصصان شرکت پاکسان با درک صحیح از نیازهای مصرف کنندگان و با حمایتی که از واحد های بازاریابی، تحقیق و توسعه ، کنترل کیفیت و نوآوری به انجام رسید، موفق به تولید محصول پودر سپید پرایم واش شدند .

 شهریارمحمدی راد معتقد است که باتوجه به بازار سنجی ، بازارداری و بازار یابی‌های انجام شده، این محصول مورد اقبال بسیار خوبی از سمت مشتریان قرار خواهد گرفت. 

مدیرعامل شرکت پاکسان تاکید کرد: این شرکت با بیش از شش دهه سابقه حضور درخشان در صنعت شوینده کشور با ۷۰ محصول مختلف در ۱۵ برند گوناگون و با ۲۵ مقصد صادراتی در تامین بخش مهمی از نیاز مصرف کنندگان و مشتریان وفادار خود ، پرچمدار این صنعت در منطقه است.

 

photo7780293860

 

نقش پررنگ محصولات پاکسان در سبد خانوار

دکتر بهروز مرادی مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر دیگر سخنران این مراسم بود که پاکسان را به واسطه بیش از شش دهه تجربه و تخصص به عنوان اولین تولیدکنندگان مواد شوینده، بهداشتی و صنعتی در ایران دانست که سال ها و نسل های متمادی با عرضه محصولات مرغوب در ایران و سایر کشورها در خدمت سلامتی خانواده ها فعالیت کرده است.

وی با اشاره به حضور فعال و مدیریت هوشمند محمدی‌راد به عنوان مدیرعامل شرکت پاکسان، افزود: مواد شوینده یکی از پر مخاطب ترین محصولات مصرفی به شمار می روند و چون با سلامت جامعه در ارتباط هستند بی شک در تولید و عرضه آن نیز دقت بسیاری وجود دارد. شناخت بسیار خوب مهندس محمدی راد از ظرفیت ها و پتانسیل مجموعه باعث شد که با بهبود کیفیت و ارائه محصولات جدید ، نقش پررنگ تری برای پاکسان در سبد خانوار تعریف شود.

مدیرعامل توسعه صنایع بهشهر با بیان اینکه شرکت پاکسان در کنار داشتن سهم عمده بازار داخلی توانسته در زمینه صادرات در بازارهای خارجی هم بدرخشد، تاکید کرد: با حضور تیم متخصص و متعهد پاکسان ، میزان صادرات فعلی با وجود تمام مشکلات و چالش‌های بر سر راه تولید و صنعت افزایش می‌یابد.

در ادامه این مراسم، خبرنگاران از مراحل تولید پودر سپید پرایم واش دیدن کردند و در حین بازدید نیز سوالاتی را از مسئولین واحدهای مربوط به تولید این محصول پرسیدند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان