شرکت فولاد سفیددشت گواهینامه سیستم مدیر یت کیفیت در آزمایشگاه را اخذ کرد

شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت در آزمایشگاه بر اساس استاندارد بین المللی ISO/IEC/17025را اخذ کرد.

شرکت فولاد سفیددشت گواهینامه سیستم مدیر یت کیفیت در آزمایشگاه را اخذ کرد
صفحه اقتصاد -

جمشـید علی بابایـی مدیـر تکنولوژی و توسـعه این شـرکت بـا اعلام ایـن خبـر اظهـار کـرد: مطابـق بـا ارزیابـی صورت گرفتـه، واحـد آزمایشـگاه شـرکت فـولاد سفیددشـت موفـق بـه اخـذ گواهینامـه بین المللی ISO/IEC/17025از سـوی مرکـز ملـی تأییـد صالحیـت ایـران شـد.

وی افزود: در راستای تحقق اهداف هلدینگ فولاد مبارکه در جهت دستیابی به کیفیت برتر، با تلاش و پیگیرهای کارکنان واحد آزمایشگاه و مهندسی صنایع شرکت فولاد سفیددشت، در نیمه نخست سال جاری، الزامات استاندارد 17025 در شرکت محقق شد.

مدیر واحد تکنولوژی و توسعه فولاد سفیددشت افزود: این استاندارد سندی مبنی بر صحت نتایج و دقت روش ها و دستگاه های آزمایشگاهی بوده و از اهداف آن کاهش هزینه ها، افزایش کیفیت نتایج و اعتباردهی به آزمایشگاه است.

وی کسب این موفقیت را به مدیریت و کارکنان این شرکت تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مدیران و کارکنان، سایر استانداردهای ملی و بین المللی در راستای افزایش کیفیت محصولات در شرکت جاری و ساری گردد

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان