معرفی برنامه‌های توسعه گروه فراطرح در نمایشگاه فولاد اصفهان

پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری ماشین آلات و صنایع وابسته (Metalex) رویدادی بزرگ و معتبر در صنعت فولاد ایران است که در تاریخ ۱ الی ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ در شهر اصفهان برگزار شد. گروه فراطرح با رویکرد معرفی چشم انداز جدید خود با حضوری فعال به ارائه محصولات و خدمات متنوع در زنجیره فولاد پرداخت. فرآیند تولید فولاد سبز به کمک تکنولوژی های روز جهان درغرفه فراطرح توجه متخصصین و فعالان این حوزه را به خود جلب کرد.

معرفی برنامه‌های توسعه گروه فراطرح در نمایشگاه فولاد اصفهان
صفحه اقتصاد -

با برگزاری این نمایشگاه در شهر اصفهان که به عنوان قلب صنعت فولاد کشور شناخته میشود، فرصتی برای نمایش و معرفی آخرین دستاوردها، تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات در حوزه های متالوژی، فولاد، ریخته گری، معدن و ماشین آلات به علاقه‌مندان این حوزه فراهم شد.

گروه فراطرح با حضور پر رنگ خود در این رویداد با تکیه بر سابقه طولانی و مستمر در بازار فولاد ایران، توانست جلسات و نشست‌های زیادی را توسط تیم‌های بازرگانی، تولید، معدن، فروش و بازاریابی خود برگزار کرده و میزبان بزرگان فولاد کشور باشد.

ارائه تکنولوژی و دانش تولید هوشمند فولاد سبز درغرفه گروه فراطرح مورد استقبال و توجه شدید فعالان این صنعت از جمله مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان آقای مهندس طیب‌نیا وهیات مدیران همراه ایشان، آقای مهندس سبحانی مدیرعامل انجمن فولاد ایران و بسیاری از فعالان و مدیران بزرگ کشور قرار گرفت که طی بازدیدهای متعدد و جلسات حضوری در غرفه فراطرح اطلاعات و توضیحات کامل این طرح را دریافت کردند.

در بازار رقابتی امروز حضور شرکت های صنعتی در نمایشگاه های مرتبط داخلی و خارجی، یکی از اقدامات مهم و استراتژیک سازمان در راستای اهداف بازاریابی می‌باشد. اهمیت این امر از آنجا ناشی می شود که رقابت تنگاتنگ شرکت های صنعتی در داخل و خارج کشورعملا مجال ایستایی و درونگرایی را از آنها گرفته و شیوه‌های مدیریت سنتی جوابگوی نیاز توسعه و رشد سریع و حرفه‌ای نمی‌باشد.

حضور در این نمایشگاه نه تنها فرصت دیدار حضوری و میزبانی مشتریان‌مان را فراهم کرد و نیز فرصتی برای معرفی خدمات و محصولات گروه فراطرح به بازدیدکنندگان و متخصصان صنعت بود، بلکه هرکدام از شرکت‌های زیرمجموعه گروه فراطرح با آخرین تکنولوژی و محصولات موجود در بازار ایران نیز آشنا شدند. تیم کارخانه تولید میلگرد فراطرح نورد با هدف توسعه و بروزرسانی خط تولید به بررسی ماشین‌آلات و ابزارهای موجود پرداختند.

تیم فراطرح معدن خدمات تولید و بازرگانی محصولات معدنی را به متقاضیان ارائه کردند و همکاران فراطرح فولاد تسهیلات و جدیدترین محصولات و ظرفیت فروش انواع مقاطع را در اختیار مخاطبین قرار دادند.

گروه فراطرح با اتکا به بیش از ۲۶ سال فعالیت موفق در زنجیره فولاد کشور یکی از مهمترین و بالغ‌ترین بازیگران این عرصه بوده و شریک تجاری و تولیدی بزرگترین برندهای فولاد کشور و جهان است. شرکت در پانزدهمین نمایشگاه متالکس اصفهان دستاوردهای قابل توجه و برنامه‌های رشد و توسعه فراوانی را برای گروه فراطرح به ارمغان آورد.

فراطرح برنامه حضور در مهمترین و بزرگترین رویدادهای فولاد ایران و جهان را در دستور کار خود قرار داده و تا پایان سال ۱۴۰۲ در بیش از ۱۰ نمایشگاه و کنفرانس  ملی و بین‌المللی حضوری پررنگ و فعال دارد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد