اکبر قنبرپور در مراسم تجلیل از رزمندگان عنوان کرد؛

مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران در خاطر ملت ایران ماندگار است

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در جلسه تکریم رزمندگان منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به رشادت های رزمندگان و ایثارگران در حماسه هشت سال دفاع مقدس گفت: مجاهدت های تمام کسانی که با از خودگذشتگی از اسلام و تمامیت ارضی کشور دفاع کردند، برای همیشه در یاد و خاطره ملت بزرگ ایران خواهد ماند.

مجاهدت های رزمندگان و ایثارگران در خاطر ملت ایران ماندگار است
صفحه اقتصاد -

مهندس اکبر قنبرپور روز شنبه هشتم مهرماه در مراسمی که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با هدف تجلیل از ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شاغل در این منطقه برگزار شد، افزود: امنیت و توسعه همه جانبه ای که امروز در بخش های مختلف کشور شاهد آن هستیم در واقع مرهون فداکاری و دفاع جانانه ایثارگران و رزمندگان در دوران جنگ تحمیلی است.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، وی اضافه کرد: امروز نیز با گذشت سالها از آن دوران، نه تنها از خودگذشتگی آنها از اذهان مردم پاک نشده بلکه به عنوان اسطوره های فداکاری و ایثار برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم ماندگار خواهند ماند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم 17 نفر از ایثارگران و رزمندگان شاغل در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان