نقطه عطف صادرات آهن اسفنجی شرکت فولادشادگان

حسین تقی کهزاد مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان در گفتگو با روابط عمومی آن شرکت در تشریح مزیت‌های برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی در حوزه‌های تخصصی گفت: شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی، نقطه‌ی عطفی برای صادرات آهن اسفنجی این شرکت به شمار می‌رود.

نقطه عطف صادرات آهن اسفنجی شرکت فولادشادگان
صفحه اقتصاد -

کهزاد در ادامه تأکید کرد؛ زمینه رقابت تولیدکنندگان و اطلاع از آخرین فناوری‌ها و دستاوردهای روز دنیا در حوزه‌های گوناگون صنعت و اقتصاد را فراهم می‌کند و فرصتی برای ارزیابی توانمندی های تولیدکننده و مشتریان است.
وی توسعه همکاری‌های اقتصادی، ارتقاء سطح صادرات و تولیدات، اثربخشی در کاهش هزینه‌های تجاری، بسترسازی برای انتقال فناوری و دانش روز، افزایش بازده سرمایه برای مشارکت‌کنندگان در نمایشگاه‌ها و فراهم آوری زمینه‌های لازم برای برقراری رقابت‌های سالم داخلی و بین‌المللی را از مهمترین مزیت‌های حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی برشمرد.

گفتنی‌است، پیش‌تر هم، امین ابراهیمی، مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در مصاحبه‌های رسانه‌ای و جلسات مدیریتی،  تأکید فراوانی بر صادرات محصولات شرکت فولاد شادگان داشته‌اند.

شرکت فولاد شادگان به عنوان عضوی از هلدینگ فولاد خوزستان در پنجمین نمایشگاه آهن، فولاد و محصولات فلزی استانبول (2023 Metal Expo) امروز 05 مهرماه 1402 در مرکز تجارت جهانی استانبول (ifm)حضور یافت.

در این نمایشگاه شرکت های مطرح فولادی جهان برای تعامل و کشف راههای تجاری جدید درصنعت فولاد در نمایشگاه و کنفرانس آهن، فولاد و محصولات فلزی استانبول گرد هم آمده‌اند.

هدف از برگزاری این رویداد، ارائه خدمات و محصولات زنجیره آهن و فولاد و ایجاد مشارکت تجاری پایدار و سودآور با شکل‌گیری مذاکرات B۲B است. پیش‌بینی می‌شود ۱۴هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کنند.روابط عمومی شرکت فولاد شادگان

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان