تجلیل از برترین‌های مهارتی ملی و استانی در خراسان شمالی

در مراسم تجلیل از برترین‌های مهارتی ملی و استانی در خراسان شمالی که در محل تالار حافظ شهرستان بجنورد و به همت سازمان فنی و حرفه ای استان خراسان شمالی با حضور جمعی از مقامات استانی و شهرستانی برگزار گردید از ۶ نفر از برترین‌های فنی و حرفه‌ای مدال آوران ملی و استانی در مهارت‌های مختلف تجلیل شد.

تجلیل از برترین‌های مهارتی ملی و استانی در خراسان شمالی
صفحه اقتصاد -

استاندار خراسان شمالی در این همایش گفت: ضرورت پرورش نیروی کار ماهر و متخصص در جامعه بیش از گذشته احساس می‌شود که امیدواریم دستگاه‌های اجرایی متولی در این خصوص نقش آفرینی پررنگ اعمال کنند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آلومینای ایران؛ حسین نزاد افزود: واژه مهارت نیازمند همراهی با آموزش است لذا سازمان فنی و حرفه‌ای به عنوان یکی از متولیان در این بخش در کنار سایر دستگاه‌های دیگری همچون اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و یا دانشگاه‌ها نقش اساسی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه تولید به صورت پلکانی است، گفت: باید تخصص‌های میانی و پایین هم برای تحقق رونق تولید وجود داشته باشد.

حسین‌نژاد افزود: در سفر رئیس‌جمهور نیز به دنبال ایجاد و احداث تعدادی هنرستان ذیل کارخانه‌ها و صنایع بزرگ بودیم، زیرا برای اداره یک صنعت به تمام تخصص‌ها و مهارت آموزی‌های مختلف نیاز داریم.

وی در پایان تاکید کرد: دانش آموزان را به سمت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای سوق دهیم تا شاهد تخصص‌های مختلف در سطح جامعه باشیم.

در پایان این همایش با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی، با اهدا لوح تقدیر از دکتر شه بخش مدیرعامل شرکت آلومینای ایران بعنوان مدیر مرکز جوار کارگاهی برتر استان و آقای حسین آقایی دارنده مدال برنز جوشکاری با CO2 مسابقات مهارت ملی کارگران کشور قدردانی شد.

آقای عالمی معاونت مالی و اداری شرکت آلومینای ایران بعنوان نماینده مدیر عامل لوح تقدیر این همایش را دریافت نمودند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد