نماهنگی که یک‌ میلیون بار دیده شد

نماهنگ «اشک آتش» که به سفارش روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان ساخته شده است و گوشه‌هایی از قاب‌های دیدنی ادای احترام جهادگران این مجتمع به آستان سالار شهیدان (ع) را روایت می‌کند، در طول فقط دو روز، به مرز یک میلیون بازدید در شبکه‌های اجتماعی رسید.

نماهنگی که یک‌ میلیون بار دیده شد
صفحه اقتصاد -

این اثر هنری سه دقیقه‌ای که روز شنبه (۲۱ مرداد) از شبکه سوم سیما نیز پخش شد، مورد استقبال ویژه بینندگان قرار گرفته است و گوشه‌های متفاوتی از عزاداری سربازان خط مقدم جبهه تولید کشور را به تصویر می‌کشد.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه