اولین همایش ملی «معدن، صنایع معدنی ، ورزش» ۱۳ شهریور برگزار می شود

رئیس همایش معدن، صنایع معدنی و ورزش گفت: هدف اصلی از برگزاری این همایش اهمیت ورزش در ارتقای سلامت کارکنان و افزایش بهره وری بنگاه های اقتصادی به همراه نقش بنگاههای اقتصادی حوزه معدن و صنایع معدنی در ورزش کشور و تسری ورزش حرفه ای به عنوان مسئولیت های اجتماعی است.

اولین همایش ملی «معدن، صنایع معدنی ، ورزش» 13 شهریور برگزار می شود
صفحه اقتصاد -

محمد رضا ابراهیمی مدیر مسئول پایگاه خبری «معدن نامه» و رئیس همایش ملی معدن، صنایع معدنی، ورزش در رابطه با اهداف برگزاری این رویداد گفت: با توجه به مغفول ماندن نمای بیرونی ورزش در بنگاه های اقتصادی حوزه معدن و صنایع معدنی از ابتدای آغاز به کار پایگاه خبری معدن نامه نقش این موضوع در اولویت رسانه قرار گرفته است که در نهایت در طرحی که به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی«ایمیدرو» ارائه شده کلید برگزاری همایش زده شد.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی از برگزاری این همایش اهمیت ورزش در ارتقای سلامت کارکنان و افزایش بهره وری بنگاه های اقتصادی به همراه نقش شرکت ها در تسری ورزش حرفه ای به عنوان مسئولیت های اجتماعی است، که در این راستای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی«ایمیدرو»، وزارت ورزش و جوانان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انجمن تولید کنندگان فولاد، خانه معدن ایران ، فدراسیون ورزش کارگری، تشکل های ورزشی و همچنین فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها از حامیان اصلی این همایش تاکنون محسوب می شوند.

به گفته ابراهیمی در این رویداد که به عنوان پلی برای رشد و ارتباط بیشتر ورزش و بنگاه های اقتصادی برگزار می شود، علاوه بر سخنرانان کلیدی از پیشکسوتان این حوزه به همراه شرکت های تاثیر گذار در رشد و ارتقای ورزش تجلیل خواهد شد . همچنین شاهد برگزاری سه پنل تخصصی نیز در طول برگزاری همایش خواهیم بود.

گفتنی است همایش معدن، صنایع معدنی و ورزش در تاریخ 13 شهریور ماه و در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد و در این راستا روزنامه اقتصادی بومی، پایگاه خبری چیلان، گروه رسانه ای پردازش، پایگاه خبری دنیای معدن، هفته نامه تجارت معدن و فولاد، ماهنامه پیام آوران معدن و فولاد، ماهنامه جهان فولاد ،  و تعدادی دیگر از رسانه های عمومی و تخصصصی حامیان رسانه ای این رویداد محسوب می شوند.

پیشنهاد سردبیر

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :

نظر شما

اخبار ویژه

اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت صفحه اقتصاد هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد